Øssa Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Har kjøpt meg et Sapphire Radeon 9800 Pro skjermkort. Prøvde å spille BF Vietnam med det men når jeg flyr hellikopter får jeg brune grafikkstriper på hele skjermen. En kamerat med eg GeForce 5700 Ultra hadde samme problemet. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Har kjøpt meg et Sapphire Radeon 9800 Pro skjermkort. Prøvde å spille BF Vietnam med det men når jeg flyr hellikopter får jeg brune grafikkstriper på hele skjermen. En kamerat med eg GeForce 5700 Ultra hadde samme problemet. Hva kan jeg gjøre? Prøve å avinstallere driveren og installere den nyeste. Og evt. installere siste patch til BF:V... Endret 13. august 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Vert inne på ATI sine sider men finner ikke ut hvilke drivere jeg skal ha.noen som kan hjelpe meg med det?Har Windows XP. Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) CATALYST Windows XP 4.7 kan du laste ned her Du kan også prøve omegacorner sine drivere. Dette er drivere som er basert på de orginale Catalyst driverne, men er "tweeket" sånn at man i noen tilfeller får bedre fps osv. Selv bruker jeg disse driverne på den stasjonære pcen min og laptopen. De kan lastes ned her Endret 13. august 2004 av _Prime_ Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Merkelig side ATI har. Når jeg velger Windows XP og Graphic driver får jeg disse valgene: RADEON Family Rage 128 Pro Family Rage 128 Family Rage Pro family Hvilken av disse burde jeg tatt? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Du har et Radeon kort og velger så Radeon family. Driverne er de samme for alle Radeonkort. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Merkelig side ATI har. Når jeg velger Windows XP og Graphic driver får jeg disse valgene: RADEON Family Rage 128 Pro Family Rage 128 Family Rage Pro family Hvilken av disse burde jeg tatt? Men husk å avinstaller de gamle driverene først. Viktig! Bruk Driver Cleaner Endret 13. august 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå