Fuel Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 fant ikke en slikk pakke hos noen av web-shopene, men på bilteam så fant eg Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 men biltema ser ikke ut til og sende..så da var eg like langt Lenke til kommentar
Stream Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Kan du ikke be webshoppen du kjøpte kabinettet av om å sende deg skruer ettersom det ikke fulgte med? En skruepakke skal alltid følge med kabinettet (ettersom en del av skruene ofte er tilpasset akkurat den kabinettypen). Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 God ide, skal ta og maile dem nå Lenke til kommentar
gather Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 men biltema ser ikke ut til og sende..så da var eg like langt jeg kjenner flere som har fått pakker fra biltema før.... prøvd http://www.biltema.no eller biltema katalogen... ellers er det ikke værre enn å ringe til en butikk så ordner de det helt sikkert. Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Av alle de minst 30-40 hovedkort jeg har montert har det ALDRI følgt med skruer, dette er noe som skal følge med kabinett da det er forskjellige festeløsninger på forskjellige kabinetter... Kjøpte du kabinettet nytt ville jeg ha kontaktet butikken og bedt dem ettersende ! Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Har kjøpt 10-20 kabinetter og minst like mange hovedkort gjennom tidene. Det har ALLTID vært skruer med kabinettet (uansett om det er med eller uten PSU). Det har ALDRI vært skruer med hovedkortet. Så det er nok leverandør av kabinettet du må "denge". Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Har kontaktet databutikken.com som eg kjøpe kabinettet av, men får ikke svar tilbake...på biltema er det ikke mulig og bestille? Har spurt ett par web-shopper bla. komplett, men ingen av dem selger slike sett, eller vil hjelpe Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Ser ut som komplett vil hjelpe meg alikevel Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hvis ikke så kan du ta kjøreturen til haugesund og gå på clas olson. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 komplett.no sendte meg en pakke, og det gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå