Gå til innhold

Hk, med skrutrekker, men uten skruer?

Anbefalte innlegg

Etter en laaaaaaang vente tid så fikk eg endlig Epox kortet mitt fra techline. Oppi pakken var det masse fansy ting som skru trekker runde kabler etc. men ingen skruer :cry:

Alle tidligere hk eg har bestillt følgte det med en masse skruer, og mine tidligere epox kort. Det hører også med til historien at techline åpna hk pakken og la inn noen pappirer (angrekjeme og kvitering) og klistra på adressa mi på hk eska og sendte den uten og pakke den inn :hrm:

Skal vedde på at skruenne datt ut av pakken da di satt inn pappirerne.

Kan jo hvere mere som mangler for allt det eg vet :thumbdown:

Synes di kunne lagt pappirene utenfor hk eska og i det minste lagt brunt pappir rundt :(

Endret av Fuel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

likte ikke at di åpna hk pakken min, og sendte den så dårlig pakka.

Problemet nå blir bare at eg må leve ett par dager til uten pc'en min, no var jo techline allrede 10 dager sender en di 2 andre webshopene eg bestillte komponentane til pc'en min...

Lenke til kommentar

det lurte eg også på, var vel derfor eg trakk konklusjonen at skruene følgte med hk,...men det følgte ikke med kabinett heller... Ingen som vet om noen web-shoper som selger en slik pakke med skruer som vanligvis følger med?

Lenke til kommentar

Skal følge med skruer til HK'et om du ikke kjøper et billig billig kort hvor de har spart på absolutt alt. Får alltid med for mey skruer og festeduppeditter også.

Dersom du bor i nærheten av en databutikk eller elkjøp f.eks kan du sikkert stikke innom og spørre pent, pleier få skruer gratis.

Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp et EPox hovedkort: ingen skruer

Forrige Asus hovedkort: Ingen skruer

MEN, kabinettet derimot, fikk en hel boks med alt fra spacere til skruer og klistrelapper m.m.

Kan tyde på at det ikke er helt vanlig å sende skruer med hovedkortet?

Skee

Lenke til kommentar

Har aldri sett at det har stått opplyst i kabinettspesifikasjonene, men nå kan vi altså ikke ta det som en selvfølge lenger? Er jo full krise, og vel så det, hvis man ikke får med skruer :scared:

Endret av KAS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...