Gå til innhold

AvanceTech vs. Thermaltake

Anbefalte innlegg

For tiden er jeg på utkikk etter et nytt kabinett. I det jeg skulle ta en titt på Thermaltake sitt Xaser Tsunami, kom jeg tilfeldigvis til å ta en titt på resten av Thermaltake sin serie. Jeg la spesielt merke til hvor like Thermaltake Xaser III Skull VM3000A (Link produktguiden) og AvanceTech CI-B031 (Link produktguiden) er. Prisforskjellen er relativt stor. Den eneste forskjellen jeg kan se, er viftene som medfølger ved kjøp av Thermaltake kabinettet, samt utformingen av front og sidedøren. Ellers virker de to nevnte kabinettene veldig like.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

psilocybe:

Jeg er enig. Fra før av har jeg det nevnte AvanceTech kabinettet, og er relativt fornøyd med dette. Jeg vurderer å teste ut Lian Li denne gangen. Men for min del virker det som at de billigere Lian Li modellene ikke er så bra i forhold til prisen. Jeg kan i hvertfall ikke finne noe veldig spesielt med de billigere Lian Li kabinettene.

Lenke til kommentar

Når vi først er i gang, er det noen som har noen ting å si om ett eller flere av følgende kabinetter? Jeg vurderer nemlig å gå til innkjøp av et av disse. Kabinettet skal ha plass til vannkjølingskomponenter.

1. Thermaltake Xaser Tsunami VA3000BWA | 1075,- NOK u/PSU

2. Antec Plus1080AMG | 1247,- NOK m/Antec True Power 430W

3. AOpen H700B eller C | 900-1050,- NOK m/350 eller 400W PSU (Link AOpen)

4. Sunbeam Acryl/Plexi Blå | 995,- NOK u/PSU

5. Lian Li PC7B USB | 795,- NOK u/PSU

6. Lian Li PC6100B USB | 1295,- NOK u/PSU

7. Lian Li PC61 USB | 1365,- NOK u/PSU

8. Chieftec BX-03B-B-B m/Vindu | 959,- NOK m/360W PSU

Hva tror dere?

Edit:

Selv holder jeg en liten knapp på Thermaltake kabinettet grunnet pris. Jeg ønsker helst ikke å overgå kroner 1050,- når det gjelder kabinett.

Endret av azone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...