Gå til innhold

Sommerferie hos komplett?

Anbefalte innlegg

Når jeg handler på nettet, bruekr jeg som regel å handle hos komplett.no. Det finnes litt billigere netshoper, men jeg holder en knapp på de.

Uansett, så har jeg aldri før opplevd å ha måttet vente i 1 1/2 uke på orderen min. Den er fortsatt ikke sendt fra sandefjord, den står fortsatt som "Confirmed/Motatt"

Med det nye kontosystemet til komplett, kan du heller ikke se hva som har skjedd med pakken i lageret. [Nå får du kun sporingsnummer da pakken er havnet hos posten] Har komplett.no sommerferie, slik at alt går treig, eller er det noe annet? [De hadde alle varene på lager]

håper på svar!

Mvh

Julian

Endret av Zn|peRouS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle ansatte i Komplett.no / Norek får utdelt spesielle sirup-sko når de starter i jobben. Dette er sko som henger igjen i gulvet når man forsøker å gå bortover. Derfor tar alt ekstremt lang tid på Komplett ...

Skulle du hatt noe raskt, så burde du brukt Netshop.no eller PSData.no, desverre.

Lenke til kommentar

Takker for den teorien :tease: Heldigvis får vi ikke utdelt lim til fingrene ;)

Uansett; lageret er stort sett i rute og alle har ikke sommerferie. Send en mail til [email protected] med SIRUP som subject så skal vi sjekke saken med en gang. De fleste varene som blir sendt ut i dag er fra bestillinger i dag, slik at dette må skyldes en feil et eller annet sted.

Lenke til kommentar

ops..bra noen har humor her,hvordan er det når man registrer seg for første gang på komplett ?.har bestil et 6800 GT(128mb) kort,men kortet ventes inn snart.er det ikke vanlig og få mail om dette ? har ikke hørt noe ting fra dem,vuderer og bestille fra en annen webshop p.g.a dette.kan jo ikke sitte og håpe at de vil sende kortet til meg en dag...

Lenke til kommentar

Når man registrerer seg som kunde på Komplett.no får man en "velkommen"-mail og når man bestiller varer sender vi ut en ordrebekreftelse. Hvis du ikke har mottatt noen av disse, ta kontakt med vår salgsavdeling på telefon 33-471400 eller mail [email protected].

Ellers kan du også sjekke ordrestatus via din konto på Komplett.no døgnet rundt alle dager i året. Selvfølgelig så sant ISP'en vår ikke har hikke...

Lenke til kommentar
ops..bra noen har humor her,hvordan er det når man registrer seg for første gang på komplett ?.har bestil et 6800 GT(128mb) kort,men kortet ventes inn snart.er det ikke vanlig og få mail om dette ? har ikke hørt noe ting fra dem,vuderer og bestille fra en annen webshop p.g.a dette.kan jo ikke sitte og håpe at de vil sende kortet til meg en dag...

Vel, hvorfor skal du ha en mail når du vet at det ventes inn snart? :)

Lenke til kommentar

Vel, hvorfor skal du ha en mail når du vet at det ventes inn snart? :)

for da vet jeg at de har motatt min bestillig,var litt usikker fordi kortet var ventet inn hos en annen webshop 25 aug til en mindre pris.men takk komplett,har ikke fått ordrebekreftelse.men kan sende dere en mail.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...