copyright Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Jeg har lyst til å ha alle delene til vannkjølinga inne i kabinette, jeg har et chiftec kabinett, ikke det største men det rett unner... Noen som veit om en radiator som jeg kan ha i den som er bra eller ? Og hvis det ikke er mulig å ha den i kabinette, hvor skal jeg ha den da ? Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Blackice extreme passer godt i chieftecen. Øverst, bak så er det plass til den, og en 120mm vifte. extremen har de på netconnection og mp [ Denne Melding var redigert av: eldorado2097 på 2002-04-30 16:01 ] Lenke til kommentar
copyright Skrevet 30. april 2002 Forfatter Del Skrevet 30. april 2002 ikke i mitt chiftec kabinett... Mener du over psu ? Der har jeg ikke noe plass jeg.... Jeg har ikke det største, men det under det....Chieftec Dragon MediumTower m/dør sort.... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Hehe, nettopp kommet inn døra. Vært på knoksen i Sandnes og skrudd/kappet/revet en radiator ut av en Ford Fiesta 1.1 Lookin` goooooood! Må bare kappe den litt kortere og lodde rørendene på plass igjen, så kan bare cooling cube og de andre gutta legge seg ned å dø! Jeg regner denne for å være perfekt. kobber innmat. Eneste som hissa meg litt opp var at jeg måtte ut med 200,- for den... Men, men. Jeg kommer vel over det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå