s.hovden Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Hei, har Speedtouch 510i adsl modem fra telenor med innebygd router. I tillegg har jeg Sparklan 6215 wireless router. Ønsker å deaktivere router delen på sparklan 6215M, for å bare bruke denne som et aksesspunkt, noen som aner hvordan dette gjøres? Mvh Sindre Endret 13. august 2004 av s.hovden Lenke til kommentar
gather Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 nå har jeg ikke erfaring med sparklan ruter men på min dlink så gjøres det via webkontollpanelet Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Er ikke det bare å ikke sette inn kabelen som kommer fra modem i WAN, men å sette den inn i en av portene som egentlig skal ut til pcene? Det er jo en innebygd switch... Tror kanskje det skal funke Lenke til kommentar
s.hovden Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Fungerte som en drøm å bare bruke en av portene som skal ut til pcene. Takk for tipset BenjBøgw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå