Magsf Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: (ja). -MMS: (ja). -GPRS: (ja). -WAP:(ja). -Kalkulator: (ja). -JAVA:(ja. -Email klient:(nei). -Spill:(ja). Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: -Vekt: Samme. -Antenne: Intergret. Skjerm: Farge. -Over 65000 farger (Helst 262 000) -Størrelse på skjerm: Stor -Touchscreen: (nei) Pris: Jeg har rå til de fleste mobilene Diverse: -Merke: Samme, ikke Nokia. -Kamera: (Ja). -Videokamera: (Ja). -Symbian: Samme. -Triband:(ja). -Infrarød port:(ja). -Bluetooth:(ja). -Minne: (Minimun 32 mb) -Minnekort?:(Gjerne). -Polyfoniske ringetoner:(ja) -MP3: (ja). -Radio:(Samme). -Wlan: (Samme). -3g(UMTS): (nei) -Batterilevetid: "Samme" -Vil ha en mobil med bra fargeskjerm, bra kamera, men også bra til å skrive meldinger og ringe med. - Har tenkt på S700, er det den mobilen som er best for meg? OG jeg har tid til å vente, har grei nok mobil nå! Endret 13. august 2004 av Codi0Ne Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hmm, du burde vente på Sony Ericsson S700 Den vil passe til dine behov Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 SE S700 er nok det beste valget siden du ville ha en stor skjerm Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) SE S700 er nok det beste valget siden du ville ha en stor skjerm S700 sin skjerm er stor, med en syk oppløsning, men den er faktisk ikke større en SX1 sin fysisk. Dessuten kommer ikke S700 før Q4. Endret 13. august 2004 av INGaR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå