Gå til innhold

er dette lov (mulig feilpostet)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle som driver en geskjeft vil så klart tjene penger, og at dere her sitter og syter over at ting er dyrt på elkjøp/lefdal gjør ikke prisene noe bedre...

Det eneste som fungerer godt er pruting, men et lite tips angående elkjøp. Skulle kjøpe meg en T630. Da jeg drev og sjekket priser på mobilen uten abbonement på nettet så oppdaget jeg at elkjøp var billigst. 100 kroner under konkurrenten. Svingte meg en tur innom den lokale elkjøpen og lurte på hva de skulle ha for den... "2790,- - med telenor entry" sa de (les: låst til telenor i et år). Jeg svarte enkelt og greit: "og da vet du at dere selger den til 2099,- uten abbonement på internettsidene deres?"

Etter en kjapp tur på nettet så kunne de ikke si annet enn at jeg bare måtte få den til den prisen...

Og det er mange slike tilfeller fra elkjøp som jeg kjenner til. TV'er og surroundanlegg blir solgt til en helt annen pris på nettet... Men spesielt mobiltelefoner er noe de har stor avanse på hos elkjøp...

Men jeg for min del ser ingen grunn til å handle unødvendig på elkjøp og lignende. Når man vet mer enn selgerne så er det vel liten grunn til å handle på en plass som generelt er dyrere enn den gjennomsnittlige webshopen og med like dårlig eller dårligere kundeservice........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...