nahoy Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg har satt sammen PC'en min selv denne er den andre jeg har kjøpt og satt sammen selv. Den består av: Hovedkort: Asus A7N8X-E-Deluxe Processor: AMD Athlon XP +2800(barton) Skjermkort: Sapphire Radeon 9600 XT RAM: TwinMOS 512 MB DDR SDRAM PC3200 Hardisk: Husker ikke helt tror det var en Maxtor s-ata 160 gb PC'en virker helt fint når jeg bare er på internett og sånne ting, men når jeg begynner å spille så skrur den seg av etter en ganske kort stund, jeg har prøvd å installere et program som måler varmen i maskinen, men jeg kan ikke se noen sammenheng, dessuten er ikke prosessoren noe spesielt varm. Når PC'en skrur seg av må jeg dra ledningen ut og inn for å få maskinen på igjen. Men hvis jeg skrur klokkefarten ned til 100 MHz altså blir den da 1250 MHz går alt fint. Kan det være skjermkortet som er skylden, eller rammen eller noe sånt. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Høres utvilsomt ut som varme spør du meg, hvor mye ligger den på da? des,OUT! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Tror du har samme problemet som en kompis av meg hadde. Hver gang han startet ett spill, slo maskinen seg av. Han trodde først at det var skjermkortet, men når spill som Elasto Mania sviktet, fant man lett ut at det ikke var skjermkortet Han formaterte maskinen og alt gikk bra! Sannsynligvis var maskinen angrepet at masse spyware/små-virus og shit. Så visst du har muligheten, anbefaler jeg deg og formatere Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 jeg tipper psuen er synderen hadde det samma problemet, psuen klarte ikke gi strøm til alt samtidig så den ble overbelasta, da skrudde den seg av etter en halv time med cs men jeg hadde også Q-Tec da, men jeg vet ikke hva du har, nå sitter jeg strålende fornøyd med en mist 430 watt og er veldig fornøyd, og det har sluttet helt hos meg Lenke til kommentar
nahoy Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Hei, takk for svar. Høres utvilsomt ut som varme spør du meg, hvor mye ligger den på da Prosessoren ligger rundt femti, men den har vært oppe i 60 uten problem. Så visst du har muligheten, anbefaler jeg deg og formatere Har formatert før, uten at det hjalp. jeg tipper psuen er synderen hadde det samma problemet, psuen klarte ikke gi strøm til alt samtidig så den ble overbelasta, da skrudde den seg av etter en halv time med cs men jeg hadde også Q-Tec da, men jeg vet ikke hva du har, nå sitter jeg strålende fornøyd med en mist 430 watt og er veldig fornøyd, og det har sluttet helt hos meg Har q-tec jeg også da er det vel det som er problemet. Hørte at de ikke var like mange watt som det sto på pakken men trodde ikke det gjorde noe. Har den som har 400watt(ca 350) det er vel kanskje lite strøm uansett. Skal prøve å bytte. takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå