raakken Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hva er dockingstasjonen til ipod(eller andre) god for? er det til opplading av batteri, eller? Mulig dette er et dumt sp.mål, men jeg lurte nå bare... Lenke til kommentar
T.L Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Med dock kan du koble opp til PCen og du kan lade. Går også ann å gjøre begge deler på en gang. I tillegg har den en utgang som gjør at du kan koble til høytalere. Lenke til kommentar
raakken Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Men alt dette kan jo gjøres med "bare" en mp3-spiller også.... Er det bare at det ser tøffere ut og at det kanskje er mer praktisk, da den står oppkoblet til maskina hele tiden? og at det ser tøft ut...? Lenke til kommentar
klovn7 Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Med dock kan du koble opp til PCen og du kan lade. Går også ann å gjøre begge deler på en gang. I tillegg har den en utgang som gjør at du kan koble til høytalere. ohh takk! nå slipper jeg å byttte headphones og høytaler hver gang jeg skal spille musikk. Høytalern hadde en ekstra ledning som gikk rett inn i docken, når spiller jeg rett fra ipod!! digg eneste var at det skulle funka å starta sangene fra itunes men at ipoden spiller den, må knote litt på ipoden :S men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå