Zeph Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Kor lang leveringstid er det på NGT? Har høyrt om tilfeller der det gjekk 5 veker, og det var i hjertet av Bergen. Er dette tilfellet? Og blir det lengre tid dersom eg ikkje har fasttelefon, blir pris\mnd auka med 50-100kr? Eventuelt må eg ha montør og greier slik at prisen stig med 1000 kr? Det er vel fleire som har hybel\leilighet her utan fasttelefon, så eg håper noken kan svare Telenor hevder at dei kan levere innen 1. sept, så det er jo greit, men eg vil helst ha NGT Bravo (kan ikkje få Alpha sidan det krever fasttelefon) Siste ting; det står på NGT sine sider at du kan velge mellom 4 avtaler:"Løpande", "1 år", "2 år" og "12 månader bindingstid". Løpande er grei nok, men kva er forskjellen på 1 år og 12 månaders bindingstid? Prismessig var det ingen forskjell på 2 år og 12 månaders bindingstid...warum? Edit: Fant ein tekst nederst på prislista til NGT Fastprisavtale (løpende, ett- og toår) kan sies opp etter regler i vilkårene, mens avtale med bindingstid ikke kan sies opp uten at det påløper et gebyr. Endret 13. august 2004 av zeph Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Catch leverte varene etter 1 uke i Arendal! : Anbefales! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Fra Catch VERDIPAKKE: Dette sparer du ved å velge ADSL bredbånd fra CATCH: * Ingen etableringskostnader Spar opptil 995,- Bredbåndsmodem inkludert i månedsleien Spar 990,- Gratis support med rask responstid; man – fre (8-18) Vanlige tellerskritt ADSL-avgift + moms til Telenor, betales av oss, hvis du ikke har tlf.abonnement Spar 75,- pr. mnd. Én fast IP-adresse er inkludert Spar 99,- pr. mnd. Pris pr. mnd. ved 24 måneders bindingstid Kr.399 Pris etablering Kr.995 Er det andre utgifter enn dette? Står jo at Catch betaler ADSL-avgift, det er jo bra. Korleis kan eg bestille utan telefon? Eg finn berre det alternativet der eg må skrive inn telefonnummer. Endret 13. august 2004 av zeph Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Når jeg fikk bredbånd fra nextgentel tok det 2 uker fra bestilling til jeg var oppe å gikk. Men jeg har dog fått intrykket at at hvis du bestiller bredbånd hos de nå, så kan jeg hjelpe deg med monteringen, fordi iløpet av den tiden har jeg blitt pensjonist. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Montering er 0 problem, og det fikser eg lett sjølv, men det eg er redd for er at eg må ha montør dersom eg ikkje har fasttelefon, og at det koster 1000kr. Er forresten til ein leilighet i Haugesund. Endret 13. august 2004 av zeph Lenke til kommentar
IRRupt Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Kor lang leveringstid er det på NGT? Har høyrt om tilfeller der det gjekk 5 veker, og det var i hjertet av Bergen. Er dette tilfellet? Og blir det lengre tid dersom eg ikkje har fasttelefon, blir pris\mnd auka med 50-100kr? Eventuelt må eg ha montør og greier slik at prisen stig med 1000 kr? Jeg fikk nettopp installert internett fra NGT, og for meg tok det 4 uker (Trondheim) Som deg så hadde jeg ikke fasttelefon og måtte dessverre ha montør Han ringte meg fra sentralen og spurte hvilket nummer som før var blitt brukt og koblet over manuelt, og vips så var alt på plass. Men som jeg forstod det på montøren og kundeservice så skulle det ikke ha noe med prisen pr mnd hvorvidt jeg hadde fastelefon eller ikke. IRRupt Lenke til kommentar
IRRupt Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Fikk faktura i dag, og monteringen kostet 798.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå