b-real Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Etter mye styr og ork så har jeg og cerion satt oss ned og syngt så pent. cerion valgte Beatles - Yesterday og jeg valgte The Doors - House Of The Rising Sun Mic'en er helt for jævlig så jeg ber dere skru opp lyden deres for maksimal utnyttelse av lydklippene og vi hadde bare 60 sek med opptak tilgjengelig, desverre. Så, jeg ber dere sette dere tilbake i stolen/sofa eller hva en dere sitter og nyte disse vakre trallene som kommer fra grotta en morgen cerion - Beatles B|Real - The House Of The Rising Sun Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hehe... hadde sikkert vært bedre om dere hadde en skikkelig mic ja... Kom til å tenke på åssen det hadde vært med en tråd her i søppel hvor folk kunne legge ut egne "sangperler"... eller? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Hehe artig Litt dårlig kvalitet på lyden ja En ting: Er ikke det "The Animals" og ikke "The Doors"? Endret 13. august 2004 av Icluz Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jo. The Doors har covra Animals-låta. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Aha... Har bare hørt The Animals sin versjon jeg Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 HalTan vet MYE om musikk! <3 haltan <3 Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 B|Real, den ubestridte Kongen av Søppel... :!: des,OUT! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hjelpe meg, lydkvalitet for evah. Btw, ja. Haltan vet mye crap om musikk. np: LarsP (Oral-P) - HalTan-theme (melodi; rompa mi) Lenke til kommentar
knutby Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Var jo en tidligere her på forumet som dro en sang. hva var det han het? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Apropos slike sanger: Jeg som jaller en sang. Obs obs, høyt volum og nerd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå