Lab Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg skal reinstalere xp, det begynner å bli en stund siden sist.... Jeg ønsker å formatere, kan dette gjøres dersom jeg starter instalsjonen fra eksisterende win xp. Skal jeg velge oppgradere eller ny instalsjon? Jeg husker at jeg tidligere har endt opp med 2 operativsystemer på samme partisjon, når jeg har valgt ny instalasjon. Kan noen fortelle meg når jeg formaterer i instalasjonsprosessen? Lenke til kommentar
salif Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Du skal ha en ny installasjon. Ikke glem å formater også da, da du skal installere Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg skal reinstalere xp, det begynner å bli en stund siden sist.... Jeg ønsker å formatere, kan dette gjøres dersom jeg starter instalsjonen fra eksisterende win xp. Skal jeg velge oppgradere eller ny instalsjon? Jeg husker at jeg tidligere har endt opp med 2 operativsystemer på samme partisjon, når jeg har valgt ny instalasjon. Kan noen fortelle meg når jeg formaterer i instalasjonsprosessen? Grunnen til at du da fikk to installasjoner av xp var at du la inn windows fra windows. Prøv heller å boot opp med cd'en og kjør installasjonen. Da kan du formatere partisjonen du skal ha win på derifra. Lykke til Lenke til kommentar
Lab Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 jeg mener at det skal være mulig å formatere også når det instaleres fra windows? stemmer ikke det? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Du kan ikke formatere disken som os er på mens du er i windows. Gjør som Typhon sier, da blir det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå