T-mac1 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hei! Lurte på hvem som er billigst av Mobyson og Teletopia. Vurderer Mobyson men er ikke helt sikker. Takker for svar. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Ta med i vurderinga av mobyson kan brukes over heile landet (netcomdekning viss eg ikkje husker feil) Mens Teletopia har eige nett som berre eksisterer i oslo. Dei forhandler med ein roaming avtale med telenor men denne er nok lagt frå ferdig enno. mvh JanEirik Lenke til kommentar
bidz Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg har bare gode erfaringer med Mobyson iallefall. Lave priser. Dekning over hele Norge (NetCom sitt nettverk), + roaming-avtaler med de fleste "ferie-landene". Påfyll via telefonen, nett, giro, samt veldig gunstige sms/mms/samtale priser, samt gprs priser. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 teletopia er jo sykt billig! det er sef bedre enn mobyson.......hvis du bor i oslo så Lenke til kommentar
So|o Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Ville ikke valgt noen av de. Hvis jeg måtte velge en hadde det blitt Mobyson pga. dekning i hele landet. Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg har Teletopia, og bruker det utelukkende for GPRS og samtaler til fasttelefon. Der kan de ikke slås enda. Men jeg har en ekstratelefon for det kortet. Har venner som kjører samme opplegget. Har du muligheten til å bruke en eldre telefon til enkelte typer bruk, så kan det være verdt det, spesielt om du bor i Oslo og ikke har fasttelefon. Lenke til kommentar
jorg Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 teletopia er jo sykt billig! det er sef bedre enn mobyson.......hvis du bor i oslo så var det ikke snakk om at teletopia skulle komme til resten av norge og? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 hørte noe om det ja av broren min som har teletopia og bor i oslo..... Lenke til kommentar
obos Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Ringepriser: 39 øre internt i eget nett og til fastnett SMS-priser: 3 øre i eget nett Månedsavgift: 0,- Teletopia tar 43 øre fra sine abonnenter når de sender meldinger til Telenor eller NetCom. Men jeg kan ikke finne hvor mye det koster å ringe til Telenor eller Netcom. Lenke til kommentar
e-ha Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Det koster 1,39 kr å ringe til andre nett... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Med tanke på at teletopia har brukt ei stund på å få eit dekkande nett i oslo, tar det nok ein del tid /år før dei kjem seg rundt til ein del andre byar i norge. mvh Jan Eirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå