Gå til innhold

Da var mitt Pov 6800GT i box

Robin B

Anbefalte innlegg

Har ikke testet så mye enda men har loopet 3dmark-03 på 400/1.1 og kortet er helt stabilt der, temp ligger på 69c under load noe jeg synes virket fryktelig lavt etter hva jeg har lest tidligere.

Vifta på dette kortet klarer jeg ikke å høre over mitt gamle 9700Pro, noe jeg er veldig fornøyd med tatt i betraktning at jeg kjører med vannkjøling på Cpu. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke testet så mye enda men har loopet 3dmark-03 på 400/1.1 og kortet er helt stabilt der, temp ligger på 69c under load noe jeg synes virket fryktelig lavt etter hva jeg har lest tidligere.

Vifta på dette kortet klarer jeg ikke å høre over mitt gamle 9700Pro, noe jeg er veldig fornøyd med tatt i betraktning at jeg kjører med vannkjøling på Cpu. :)

Når jeg kjørte mitt gamle GT kort (solgt, venter på nytt) med modda bios som ga 1.4v til coren, var load temp helt oppe i 100grader.Dette var med orginal kjøling. Hjalp endel med vannkjøling på det ja. Med orginal kjøling, å orginal volt (1.3v) var max load temp ca 80 grader. Kortet gikk da som 400/1100. Med moddet bios å vann, gikk det som 445 på Coren mener jeg på. Du får bare ta det litt å litt opp, så får du gi tilbakemelding på hvor høyt den vil stabilt. Hva får du på autodetect OC da?

Lenke til kommentar
Coolbits:"Yo GeForce dude.. alles gut?"

GeForce:"'Zup coolbits? Alt er goodie."

Coolbits:"cool, cool, bare lurte på hvad du kan clocke max på eh?"

GeForce:"ahh.. hehe no prob, la meg sjekke.".

Sånn sjekker coolbits max OC :D

Simon

LOL :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...