Heatsink Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 jeg skal bygge en pc nå og trenger derfor en cd rom..... -jeg kommer ikke til å brenne så veldig mange cder, så om de 3-4 gangene i måneden det skjer er det ikke så nøye om det tar 5 eller 10 minutter -vil helst ikke betale mere enn 500kr -behøver ikke dvd brenner om noen hadde noen forslag hadde det vært fint Lenke til kommentar
KS Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Får man tak i cd-brennere lengre? Hehe, produktguiden til HW gir tre treff på interne brennere. Men for 498,- får man en dvd-brenner hos itbutikken.dk. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Denne skal vel være grei. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Denne kjøpte jeg for ei stund siden, funka skikkelig bra syns jeg. Helt grei hvis du bare skal brenne en cd i ny og ne... Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 tja. du kan like gjerne hive deg på en dvd brenner du får dem for ca 500 kroner på www.netshop.com (sony sin brenner som brenner både +\- plater) og da får du cd brenner og dvd brenner i ett.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 tja. du kan like gjerne hive deg på en dvd brenner du får dem for ca 500 kroner på www.netshop.com (sony sin brenner som brenner både +\- plater) og da får du cd brenner og dvd brenner i ett.. mener du denne? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 jeg skal bygge en pc nå og trenger derfor en cd rom..... -jeg kommer ikke til å brenne så veldig mange cder, så om de 3-4 gangene i måneden det skjer er det ikke så nøye om det tar 5 eller 10 minutter -vil helst ikke betale mere enn 500kr -behøver ikke dvd brenner om noen hadde noen forslag hadde det vært fint Jeg kan anbefale Lite-On 5232K. Er et kombodrev (52/32/52x CD-RW og 16x DVD-ROM) https://ssl.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=55781 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 jeg skal bygge en pc nå og trenger derfor en cd rom..... -jeg kommer ikke til å brenne så veldig mange cder, så om de 3-4 gangene i måneden det skjer er det ikke så nøye om det tar 5 eller 10 minutter -vil helst ikke betale mere enn 500kr -behøver ikke dvd brenner om noen hadde noen forslag hadde det vært fint Jeg kan anbefale Lite-On 5232K. Er et kombodrev (52/32/52x CD-RW og 16x DVD-ROM) https://ssl.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=55781 jeg tenker jeg kjøper den jeg, skal bestille omtrent halve pcen fra itbutikken så det passer bra får eventuelt skikkelig dvd brenner senere om jeg føler behov for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå