zulo Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 noen som vet når det kommer til norge? det er jo kommet i usa og england Lenke til kommentar
Kleifert Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Ingenting er vel sikkert, men på Akers Mic sier de at spillet skal være på lager 9. november. Dette gjelder både standard og proffessional. mvh Jan Arve Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Må bare si at grafikken var helt sjef i FS2002!! Gikk silkeglatt på min Duron 945 MHz, 256 MB Ram og G1 DDR m/WinXP. Har aldri spilt FS før, men dette må jeg si ga mersmak! Savner dog skikkelige krasj, dette blir bare for kjedelig Bill!!! Snakker ikke her om maskinkrasj, men om flykrasj... :smile: [ Denne Melding var redigert av: jovaa på 2001-11-06 16:23 ] Lenke til kommentar
zulo Skrevet 6. november 2001 Forfatter Del Skrevet 6. november 2001 grunnen til at jeg lurer så fælt på når det kommer er at jeg har forhåndsbestilt det på akersmic,har også bestilt ms sidewinder force feedback 2 forresten, har lest et sted at det går an å fikse slik at flyene kan krasje, sjekk ut forumet på http://www.fs2002.com, noe med cfg filer.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Hei, spillet vil være i utsalg fra 7. november og vil koste kr 579,- for standard versjon, og kr 779,- for profesjonell versjon. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Noen som vet om brukermanual (tekst-dokument e.l.) til FS 2002. Jeg har eeh.......rota bort den orginale som fulgte med spillet. Det er jo "litt" vanskelig å fly når man aldri har "sitti'" bak spakene før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 er det dette spillet der alle skyskrapere er fjerna?? skulle tro det var det..... Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Nei de er ikke fjerna, det går bare ikke ann å krasje i dem. Isteden flyr en tvers igjennom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 hmm..må da komme en patch ellerno? syns selv verden burde gå videre. hadde aldri tenkt på å fjerne de, eller tenkt over det hvis jeg skulle kresje i en skyskraper. men det er min mening! Lenke til kommentar
Toa Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Vel. Det er jo helt greit å fjerne WTC da. For de fins jo tross alt ikke lengre. Men at det ikke går an å krasje i dem er latterlig. Sensur kaller man slikt! Hvis jeg krasjer et fly inn i en bygning, så vil jeg se flammer, eksplosjoner, og massevis av røyk. Skal det være realistisk så SKAL det være realistisk! Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Flammer, eksplosjoner og røyk har det aldri vært i Flight Simulator spillene. Det har litt med retten til å ha med de forskjellige flyene å gjøre vil jeg anta. Det går nok helt tilbake til produsenten av flyet. Men det er jo tross alt i lufta det meste skal skje, ikke i bygninger eller på bakken. Hvis du vil oppleve slikt kan du jo heller kjøpe deg et combat fly spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 mulig jeg og Toa er litt for skytespill innspirerte ;D enig i at det skal skje i lufta. har igrunn aldri vert flyspill intresert, eneste i nærheten må vere transporter tycoon ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå