Pilot_ Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hei! Jeg har en Western Digital 200GB harddisk som jeg ikke får inn. Får ikke jumpa den heller. Muligens noe jeg gjør feil der eller så støtter ikke hovedkortet mitt den. Noen av dere som har hatt samme problem, eller? Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 tja godt mulig at ditt hovedkort ikke støtter den her er noen triks oppgradder biosen (flashe bios) har du xp. da ler jeg litt og sier innstaller service pack 1 slik du skrev forstod jeg det som at du ikke hadde tilgang til den disken i det store og det hele da er det mest trolig en bios flashing som må til vis det finnes en nyere versjon av dette for ditt hovedkort hint gå til din hovedkort produsents hjemme side let etter bios upgrade eller bios flashing for ditt hovedkort gjør som bruksanvisning forteller deg. nb i tillfelle strømbrud så sliter du litt.. men det skal ikke ta mer en max ett halvt minutt.. m Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Har oppgradert biosen. Jeg må trolig inn med kontroller.. Lenke til kommentar
mechan Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Har hatt samme problem selv, løste det ved å disable den i BIOS. da dukket den opp i windows umiddelbart. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 disable hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå