Delvis Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Noen som vet hvordan man kan spille inn clips fra dvd-spilleren som er i pcen ?(hvis det er mulig i det hele tatt) Foreks. med windows moviemaker eller noe noe annet program. Har prøvd med moviemaker, med får bare innspilt lyd og ikke bilde Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Bruk et vanlig brenneprogram og lag et image av DVDen. Slett så det du ikke vill ha! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Takk, men det tror jeg blir en for tungvint måte å lage clips på. Tenker på ganske små clips på rundt minuttet +/- Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hva med å rippe hele DVD'en i ekstrem kvalitet, og så bruke virtualdub til å velge ut og komprimere de få klippene du trenger. Da finnes det flere "tools" å velge mellom. www.doom9.org og virtualdub.sourceforge.net Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Fremdeles synes jeg det blir litt tungvint. Men finnes det ikke noe avspillingsprogram for dvd der man enkelt kan velge "videocapture" og lagre som feks mpg-fil sånn som på tvkortprogrammer ? Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Et slikt program hadde nok ikke blitt tatt godt i av noen. Hverken av de som eier det kopibeskyttede materiale eller de som har lyst til å rippe det pga manglende avanserte funksjoner. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Åja..det er derfor ja. Hva med nero mediaplayer feks. Spiller den av dvd fra pcen? Har den ikke nå, men ser det er en sånn rød opptaksknapp der. Noen som vet om den er brukende til dette? Det er denne her jeg mener: edit: nei det var feil unnskyld. Endret 21. august 2004 av groenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå