Footy Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 jeg har alltid funnet msconfig til å være en nyttig liten sak, og det syntes jeg fortsatt... Men når jeg går inn der nå så finner jeg helt neders en en hake som er blank på "oppstartselemen" (navnet altså, den forteller meg ikke hva den heter), blank på "kommando"... Den forteller meg derimot hvor den ligger, men det er samme sted som alle andre... Noen som har en formening om hva dette er før jeg skrur den av? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Lag en screenshot og legg ut da.. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Med glede, tatt screenshoten, hvordan legge det ut her? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Legg bildet ut på internett (for eksempel på hjemmesiden din hvis du har) og så poster du linken til bildet i img tasten når du skriver innlegg. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Bare registrer deg på free webhosting og legg ut der: Freewebs Home Start Geocities ¨ F.eks Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Cleanup msconfig: http://www.tweakxp.com/tweak981.aspx ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå