Zocral Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg har pr i dag en Dell Dimension 4100 (kjøp aug '00) som jeg skal oppgradere. I utgangspunktet vurderte jeg å kjøp en helt ny PC, men jeg har nå bestemt meg heller for å oppgradere pga økonomiske hensyn. Jeg vært fornøyd med den PC jeg har og jeg har en masse gamle spill som fungerer utmerket. Men pga av utgivelsene av DOOM 3 og Half-Life 2, finner jeg at tiden er moden til å oppgradere systemet. I utgangspunktet har jeg bestemt meg for en AMD-prosessor. Spørsmålet er om jeg skal kjøpe et 754-system eller et 939-system. Deretter må jeg vurdere hvilket brikkesett, CPU, minne og nytt skjermkort som er mest fordelaktig... Jeg har med stor glede lest mange poster på forumet som bekrefter at det finnes mye kunnskap blant deltakerne på dette forumet. Nå håper jeg at dere kan sette sammen et oppsett som både er kraftig nok til å kjøre DOOM3, men også økonomisk. Med dette mener jeg at forslaget må ikke være siste "skrik", jeg er heller ute etter å få best mulig utnyttelse for hver krone brukt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå