Gå til innhold

"DVD-Jon" mot Apple


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette gjør AP Express ennå mer attraktivt. Apple tjener ikke noe på gratisprogrammet iTunes uansett, bortsett fra iTunes Musik Store. Må jo være bra å kunne se DVDer på dataen og bruke stereoen til lyden - trådløst.

 

DVD-Jon har neppe ødelagt for Apple, heller tvert imot. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Tipper dere som er fans av DVD-Jon hadde endret oppfattning ganske raskt om dere måtte han i virkeligheten.

Maken til overlegen, frekk og ekkel fyr skal man lete lenge etter.

 

 

En ting som er litt tøft; han har gitt navn til 14is-pusebart. Etter jeg så den kongepusebarten han vandret rundt med så har det bare vært "Jon Lech Bart"

Lenke til kommentar
Det iroinske er at han hjelper apple. Apple har neppe noen planer om å åpne standaren, men det kan hende at de må det grunnet han. Synes at Apple har gått i samme fellen 2 ganger nå, sist gang var i 1984. De bør åpne opp standaren for musikken, så kan de heller ta seg betalt for det eller noe.

 

Håper at Apple får klare å bruke iTunes store til å åpne opp musikkens verden i steden for å ha alt selv, og det vil alltid komme en som er bedre og da vil apple ødelege for seg selv.

 

Men det får da være grenser for hvor mye oppmerkosomhet en person trenger. Det er da mange mye viktigere ting å hacke enn Airtunes. Kanskje han burde begynne å lage egene programmer hvis han er så flink som kan gjøre noe posetivt og forbedre den verden vi lever i.

 

Og han får et lite problem, når du laster ned iTunes så må du si ja til at du ikke skal hacke, eller omvente oppbyging av programmet. Han har såfall gjort sitt for at advokatene har jobb en stund fremover.

Hva er ironisk med det? Tror du ønsket han var å sværte apple? Det tviler ihvertfall jeg på. At det er viktigere ting å hacke en airtunes er den lammeste kommentaren jeg har sett på en stund, viktigere ting å gjøre i verden en å sitte her på forumet å skrive også. La nå gutten bruke fritida si til det han synes er gøy.

 

AtW

Lenke til kommentar
Tipper dere som er fans av DVD-Jon hadde endret oppfattning ganske raskt om dere måtte han i virkeligheten.

Maken til overlegen, frekk og ekkel fyr skal man lete lenge etter.

 

 

En ting som er litt tøft; han har gitt navn til 14is-pusebart. Etter jeg så den kongepusebarten han vandret rundt med så har det bare vært "Jon Lech Bart"

Hvem bryr seg om DVD-jon er støgg og overlegen? Jeg har ikke noe personlig forhold til han, og han kunne like gjerne vært psykopat for alt jeg bryr meg, sållenge han skriver nyttig software, så bidrar han jo.

 

AtW

Lenke til kommentar
hvorfor skal han plutselig begynne å klusse med noe som fungerer utmerket ? alle vet jo hva reaksjonene til apple blir, er ikke akkurat som at de kommer til å godta noe slikt.

 

kan ikke vår "kjære" "dvd"-jon begynne med noe konstruktivt.

f.eks bruke kunnskapene på en litt bedre måte.

dvd jon > deg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...