C@T Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 skjedd med prisguiden egentlig, ser ikke priser på Noen produkter!!! eller kanskje det bare er pcn jeg sitter på ? Lenke til kommentar
amund Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Ikke noe galt med PC'en din nei :-) Prisoppdateringen gikk i vasken i natt/dag tidlig. Ny oppdatering er startet, og i løpet av 1-2 timer er alt i orden igjen. Prisene oppdateres fortløpende på produktene nå, slik at du vil se priser på noen produkter, men ikke på alle. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 I stedet for å starte en ny tråd, skriver jeg det heller her: Jeg savner muligheten til å velge brikkesett under "hovedkort" kategorien, slik det var før. Vil dette komme tilbake, i såfall når? Lenke til kommentar
C@T Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 der ja prisene kom nå (noen) Lenke til kommentar
amund Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg savner muligheten til å velge brikkesett under "hovedkort" kategorien, slik det var før. Vil dette komme tilbake, i såfall når? Har lagt inn Brikkesett som et søkealternativ nå. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 amund: Takk! Jeg håper valget forblir denne gangen. Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Kanskje det bare er til meg det er ødelagt, men når jeg logger på handlekurva, så får jeg php-syntax feil. Vært kjekt å fått fikset det Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Kanskje det bare er til meg det er ødelagt, men når jeg logger på handlekurva, så får jeg php-syntax feil. Vært kjekt å fått fikset det Nei da, det er ikke bare du som får denne feilen.. jeg også. Lenke til kommentar
amund Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Takk for tipset! Feilen er nå rettet. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Same- Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Gidder heller ikke lage ny tråd så: Hvorfor går det ikke og velge RPM på harddisker lenger? Hvordan skal man raskt finne frem til en raptor nå liksom? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Gidder heller ikke lage ny tråd så: Hvorfor går det ikke og velge RPM på harddisker lenger? Hvordan skal man raskt finne frem til en raptor nå liksom? velge f.eks. Western Digital?? og s-ata? Lenke til kommentar
amund Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Søkealternativet lå under "avansert søk". Flyttet det frem til "enkelt søk" nå. Mvh, Amund Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Foreslår VGA / DVI alternativ på LCD-skjermer. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Søkealternativet lå under "avansert søk". Flyttet det frem til "enkelt søk" nå. Mvh, Amund Ahh meget digg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå