CrackaBoi Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Jeg har problemer med å spille CS online bak min SMC Barricade bredbåndsruter. Hva skal jeg gjøre for å få det til å funke? Hvilke porter må være oppe? Er det noe annet? takker for hjelp Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 hint : hvilken port bruker CS ?? Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 30. april 2002 Forfatter Del Skrevet 30. april 2002 Ja, er det 27015? skal jeg åpne fler? kan ikke du fortelle meg a, istedenfor å drive å hinte, det er ikke noe ***** jeopardy det her... men takk uansett Lenke til kommentar
Ripp3r Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Bak firewall vil cs nok ikke funke, men jeg kan ikke se problemet bak en internett router ? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Quote: On 2002-04-30 15:00, The Pirate skrev:Jeg har problemer med å spille CS online bak min SMC Barricade bredbåndsruter.Hva skal jeg gjøre for å få det til å funke? Hvilke porter må være oppe? Er det noe annet?takker for hjelp Har brebåndsruter jeg også, og har ingen problemer med å spille CS e.l. Lenke til kommentar
PhidiaZ Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 jeg er koblet opp til studentnett ved UiO og har t1 ellerno. og har firewall satt opp av universitetet, jeg hadde ikke hatt noen imot å kunne spille cs eller andre spill over nettet, men det går ikke? får ikke kontakt med servere eller noe..?? finnes det noen måter jeg kan få fikset dette, slik at jeg kan få spilt?? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Jeg har samme router som deg, har ingen problemer med å spille cs. Ikke det at jeg gjør det så ofte da Lenke til kommentar
aschj Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Åpne port 27015->27050 for kontakt til server. Åpne port 27005 for kontakt fra server til klient. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Quote: Den 2002-04-30 15:15, skrev Ripp3r:Bak firewall vil cs nok ikke funke, men jeg kan ikke se problemet bak en internett router ? Wtf? Jeg spiller cs med fryd og gammen bak min D-Link 802 router. Ikke noe problem det. Hvis det finnes et web-basert innstillngs-grensenitt for routern din, er sjansen for at det er en side, evt. avkryssnings boks, der du velger "allow games like starcraft, counter-strike etc. to go through" eller.noesånt! Hva med å tenke seg om før man svarer på noe man tydligvis ikke har peiling på ripper? edit: og hva mener du egentlig er forskjellen på en firewall og en internet router? De fleste routere har NAT integrert. _________________ Amd XP 1600+ EPoX 8KHA+ bla bla bla [ Denne Melding var redigert av: amd_guru på 2002-10-13 18:31 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå