Gå til innhold

BlUESCREEN på ny data :,(

Anbefalte innlegg

det sto att den droppa fysisk minne, og jeg bestilte original psu, bygget ikke selv, komplett gjorde det, faen tenker med dem da :S og forresten sjekka tempen, og prosessoern er ca 70 varmegrader konstant og systemet rundt 50, venter på svar, og takk, jeg får vel prøve og skifte ram ports da, men jeg satte inn 512 ram selv, var bare 512 i original, tror dere jeg må skifte plass på begge fordi jeg har bare 3 ram ports....

Hvis dette stemmer er det i tilfelle gjort en ELENDIG jobb av komplett. Når cpuen kommer opp i 70 grader er det jo noe som er alvorlig galt. Selv om det er sommer og 30 grader ute... Det samme er det jo med at de har satt i en 300w, til dette systemet ville jeg selv ha satt inn vertfall 360w psu. Synes du burde sende maskina tilbake til komplett og få de til å fikse dette. Ytelsen til maskina synker mye når komponentene blir så varme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har nettop hørt at K8N Neo har feil på VarmeMåler, trukke det er no problem, men strømforsyning er kanskje aktuelt og skifte da, 400w for og verra sikker? men rart at komplett ikke tenker seg nok om da, fordi de er så dumme og setta 300w i en slik power pc om jeg må si det selv...

Lenke til kommentar
men jeg satte rammen på alle mulige måter, fortsatt bluescreen, kan noen vise meg hvordan jeg oppdaterer BIOS og hvordan jeg får det ram programmet til å virke???

Prøv Knoppix på maskinen og se om den kræsjer. Ellers så er det fullt mulig at et fildelingsprogram samt firewallen sørger for bluescreens (jeg snakker av erfaring).

Lenke til kommentar

gA pA msi sine hjemmesider. Last ned live update3,derfra kan du bare gA i live bios kategorien....veldýg enkelt,gjOres fra windows

Men ikke stol pA at temp viser riktig med ny BIOS heller.....hjalp for meg i et par timer.Bare kluss med temp pA Msi kortet der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...