?????? Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det hele begynte med at jeg skulle åpne WMA. Fikk da ei error melding. Restartet uten at det hjalp, men nå har jeg mistet nettforbindelsen. Verken IE eller LANet virker. I LAN kan de andre se min PC, men får error ved overføring. Fikk tak i Skybot og fikk 244feil som jeg fikk ordnet, men feilen er der fortsatt. Noen som vet? Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 ja, så var det, det med antivirusprogram da har du det? et testprogram jeg bruker når jeg skal fjerne virus fra en pc når de ikke har antivirus er AVG Free Edition, denne er ganske grei når de ikke har antivirus og når jeg bare skal søke for å se om det virkelig er virus der. bruker alltid dette programmet når jeg hjelper andre folk med pc. AVG Free Edition kan du laste ned gratis og få serial gratis fra firmaet, tror det heter Grisoft? husker ikke helt jeg. Lenke til kommentar
?????? Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Har ikke virusprogram. Har aldri hatt det og har ikke hatt virus (ikke som jeg vet ), men har vurdert Norton Internet Sec. i det siste. Skal prøve AVG Free Edition når jeg kommer hjem. Hvis det er virus, er da Norton Internet Sec. greit nok? Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 jess, Norton er greit å bruke ja når du skal fjerne virus, men det koster jo penger må du huske. har selv Norton liggende på laptoppen og la det inn på en pc i går kveld. funker greit, men jeg er ikke så fryktelig begreistret for Norton egentlig. Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hei, de fleste isp'r har antivirus i sine abb. Sjekk om det følger med ett slikt hos de du har. Online har norton 2004 og har du adsl der, er internet sec. med Frisurf, og tele2 har også ett antivirus i sine abb. Lenke til kommentar
?????? Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Sjekket med ADSL fra Telenor. Fikk gratis Norton Antivirus og Norton Internet Sec. Men da jeg skulle installere det, så hadde PC-en ordnet seg!!?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå