VeXx Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Simpsons, Scrubs, Kongen av Queens og George Lopez = pwnage Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) "Scrubs" aka "Helt Sykt" er klart den beste for tiden Ingen tvil Ellers liker jeg veldig godt Futurama og Simpsons, men scrubs er favoritt for tiden. Endret 1. september 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Simpsons, Scrubs og Kongen av Queens = pwnage *fixed* Endret 2. september 2004 av kaiern Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Mye bra serier.. kommer sikkert ikke på halvparten i farta men.. her er ivertfall noen som jeg liker *Kongen av Queens *Friends *Simpsons *Futurama *Seinfeld *Fraiser Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 the simpsons og seinfeld syntes jeg er best egentlig, men er mange andre bra også. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 -Kongen av queens -Seinfeld Mange andre. Ser ikke på tv lenger nesten. Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 uten tvil the 70s show Lenke til kommentar
agony Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Scrubs ligger høyest når det er snakk serier som går på tv nå. Ellers så likte jeg Titus veldig godt, passet med min mørke humor. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Seinfeld, ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Seinfeld, ingen over, ingen ved siden. Ord. En annen "serie" som jeg finner svært morsom er The Man Show. Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Scrubs, og nå er sesong 4 i gang og Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) M*A*S*H 4077 - Simpsons - Futurama - Seinfeld - Alle elsker raymond - Kongen av queens - Frasier mf. Edit: skamme meg, glemme Star Trek! Endret 3. september 2004 av am3k Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Band Of Brothers! Kanskje ikke den mest morro serien, men definitivt en ekstremt bra en! Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Edit: skamme meg, glemme Star Trek! Star trek ffs..! Setter meg helder ned på en hard krakk og ser 100 epiosder Glamour Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Band Of Brothers! Kanskje ikke den mest morro serien, men definitivt en ekstremt bra en! Virkelig, sammen med 24, sopranos, simpson og futurama Runner up's: Kongen av quenns Scrubs Friends Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Edit: skamme meg, glemme Star Trek! Star trek ffs..! Setter meg helder ned på en hard krakk og ser 100 epiosder Glamour Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 The Simpsons Futurama Grounded for Life Gilmore Girls (veldig morsomt etter å ha sett noen episoder) Sketch Show :!: Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Family Guy må jo være den beste TV-serien! Simpsons og Futurama kommer på delt 2. plass. Kongen av Queens er den beste "skikkelige" serien (altså, ikke tegna). That 70's Show er litt tøft også. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 The Simpsons er nummer 1 her. Futurama på en sterk andre plass. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Tilfeldig rekkefølge: The Simpsons Futurama Scrubs Friends King of Queens That 70's Show Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå