ElmotriX Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg har nettop kjøpt reserator 1 og gpu vannblokk fra zalman. Jeg har montert det opp og alt funker fett, men cpu'en min ligger på et gjennomsnitt på 56 grader (dette er under en periode jeg har spilt mye spill, men ikke nyere spill). Hva er normal tempratur med vannkjøling, og hva er det dere har? er 56 grader mye? Jeg har bare hatt i vanlig batteri vann, kronsentrert frostveske og ACfluid. (er litt nervøs for å la pc'en stå å gå alene hele natta... ) på forhånd; Takk for alle svar Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Tja... det settet er jo ikke for overklokkere, men for de som vil ha stillhet. Men 56 grader hørtes jo ikke veldig imponerende ut. Hva slags CPU har du? Har du det varmt på rommet? Har du brukt kjølepasta, og har du påført den korrekt? Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) har en 3ghz pentium 4... jeg har det så kalt jeg kan på rommet (akkuart nå er det vel i hværtfall 25 grader her, åpner jeg vinduet kommer det 9mill mygg)... og har bruker kjølepasta... men jeg tror jeg tokk på mye mindre enn det det egentlig skal på... p.s. takk for raskt svar Endret 13. august 2004 av ElmotriX Lenke til kommentar
Isabella2 Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Overklokker du CPU og/eller GPU i dag, og hvilket skjermkort benytter du ? Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 56 vannkjølte grader vil eg påstå er masse.. mener å huske at eg hadde max 42 ved overklokking i tiden før eg fekk meg peltier Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Du har ikke satt GPUen før CPUen i syklussen da? Det kan jo kanskje være en feilfaktor om du har gjort det.. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Har også Reserator på cpu (P4 2,4) og gpu (R9800) har aldri vært over 50 grader noen gang, cpu ligger som regel på 44 grader under load. Gpu tipper såvidt over 50 under load. Setter på en vannblokk på chipsettet i morgen, da forventer jeg noe høyere temeraturer etterhvert.. btw, ikke overklokket..enda. Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Oi.. 56 grader er MYE.. kanskje du kan slenge den ut av vinduet?? kanskje det hjelper? prøv og ta ut blokken og sett den inn igjen.. få kontakt med kjernen og blokken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå