Åsmund@ATi Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Siden jeg hadde tenkt på Shuttle sin kommende SN95G5, så ville jeg bruke Corsair TWINX1024-3200XLPro , men siden dem vart for store, p.g.a litten plass under strømforsyningen så har jeg drevet og sett på Corsair TWINX1024-3200XL som da koster 300kr mindre en Pro på komplett, hadde egentlig tenkt å kjøpe på Netshop.no , men siden dem ikke hadde det så vart det komplett i steden for! jeg skal kjøpe 1024kit (2x512) Spørsmålet er: er disse like raske og yter likt? Corsair TWINX1024-3200XL Corsair TWINX1024-3200XLPRO noen som har å si noe på dette emnet? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jepp. Pro er den "fancy" utgaven. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Pro ser kul/jalla ut og lyser etter hvor mye den jobber. Thats it. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Du har allerede fått svar, men siden jeg allikevel sitte her klokken 4 kan jeg slenge på toget og bekrefte at de er like "under panseret" De LED'ene *er* faktiskt ganske fascinerende når maskinen er i aktivitet. Forskjellige programmer lager forskjellige "mønstre", og du kan f.eks se om maskinen har hengt seg, osv. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Du har allerede fått svar, men siden jeg allikevel sitte her klokken 4 kan jeg slenge på toget og bekrefte at de er like "under panseret" De LED'ene *er* faktiskt ganske fascinerende når maskinen er i aktivitet. Forskjellige programmer lager forskjellige "mønstre", og du kan f.eks se om maskinen har hengt seg, osv. ..., men han vil jo få problemer med å se det i en shuttle. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 jeg viste jo at di hade samme timings og slik da, men jeg måtte bare dobbel sjekke! ja. man vil nok få problemer å se de lysene i en shuttle ja ! hehe! takk for alle svar! stå på karer! Lenke til kommentar
zarion91 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Så denn eneste forskjellen er at PRO har leds? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Så denn eneste forskjellen er at PRO har leds? Og SVÆRE kjøleribber (som de overhodet ikke trenger) Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Så denn eneste forskjellen er at PRO har leds? Og endel større kjøleribbe. Edit: Beaten by a split second! Endret 13. august 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå