Gå til innhold

bra/morsome multirase/item comboer comboer

Anbefalte innlegg

en ting jeg lenge har lurt på; kan du kaste lightning sheld på shadows.

tenkt hvor iriterende det må vere å ha en usynlig ting med lightning sheld mit blandt arbeiderene sine.

en annen bra kombo som jeg vet virker er healing wards og montan giants da får de lissom 70 liv i sekunde!

den komboen som jeg kan tenke er big bad vodoo og invunerabilety potion, det er så vilt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Item comboer: PoTM med 5 circlets og boots of speed, blademaster med periapt of vitality / boots / orb of lightning.

Enhet comboer: Lusted, mg's med heal ward eller vamp aura. Unholy frenzied chims / wyrms. Inner fired mg's. Lusted taurens med vamp aura.

Det var iaffal noen artige / brukbare (?) komboer

Lenke til kommentar
en annen bra kombo som jeg vet virker er healing wards og montan giants da får de lissom 70 liv i sekunde!

den komboen som jeg kan tenke er big bad vodoo og invunerabilety potion, det er så vilt

Hvem angriper mountain giants anyway?

og om noen ser en big bad voodoo med invu. pot. springer de vekk med en gang... bortsett fra om det er i basen din da :p

Lenke til kommentar

Nå i betaen, hvor goblin alchemist har en skill som gjør at den har 125% i attack rate på level 3, kan du tenke deg hvordan den blir med bloodlust og frenzy.

125%+60%+40%=225% i attack rate, begynner å bli raskt...

Må selfølgelig være i et teamgame da...

Lenke til kommentar
Nå i betaen, hvor goblin alchemist har en skill som gjør at den har 125% i attack rate på level 3, kan du tenke deg hvordan den blir med bloodlust og frenzy.

125%+60%+40%=225% i attack rate, begynner å bli raskt...

Må selfølgelig være i et teamgame da...

Det han sa, pluss tre magiske ord.

Gloves of Haste. ^^

Noen AGI-tomes i tillegg, og han kommer seg. Fyren gjør jo noe avsindig skade også, og med den ekstra farta så gjør han seg utmerket som en INT-hero-killer. Archmages, Keepers og Lich' nye store mareritt.

Vil berømme Blizzard for at de tør å lage en helt som Alchemist. En voldsomt sterk fyr, men likevel en man må passe på, for med 7 i start-AGI, og derav 0 i start-armor tåler han MYE mindre enn de andre heltene, 700 HP til tross. Helten har en annen egenskap som gjør det vanskeligere å bruke ham, nemlig at han angriper i nærkamp, og dette gjør at man må passe ekstra godt på ham. Klarer man å bruke ham får man definitivt valuta igjen for pengene. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...