Windoge Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Har prøvd disse programmene: Avast Norton The Cleaner Fila lar seg heller ikke slette. Dette er altså en Irc Trojan i følge Norton, med navn dxterm5.exe. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Prøvd å slette den i safemode? Lenke til kommentar
Vims Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Spysweeper pleier å ha god effekt(denne koster penger å ha da). Den finner trojanere og annet dritt Ad-aware og spybot ikke finner. Den er vert penga.Kan jo hende du kan finne den på ¤host¤hark¤ vet du. Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 NOD32 har du sikkert ikke prøvd enda dette er et ganske bra antivirusprogram som har fått god omtale, selv bruker jeg NOD32 i XP på min pc og den funker greit forsåvidt, fjerner det den skal. denne koster også forresten penger, men du kan laste ned 30 dagers trail bare for å fjerne trojaneren. AVG er jo også et program det er verd å prøve, hvis du laster ned Free Editition gratis så har du en fullverdig gratisversjon av AVG 6.0 mener jeg det var. når du installerer denne og du er uten nett så er denne automatisk oppdatert den 22/06.2004. lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå