lobster Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Her er 1 av 80 bilder jeg tok i kveld. Bildet er tatt ut over en åker med skog i enden. (I drøbak) Det var en fantastisk kveld å ta lynbilder på. Data: Kamera.......: Nikon D70 Lukkertid.....: 26,2 Sek Blender.......: 4 Brennvidde..: 29mm Bildeformat........: JPG, Large, Fine Bildet er skalert ned + en liten USM, men ellers helt ubehandlet. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Flott bilde! Jeg likte spesielt godt hvordan du fikk fram kontrasten mellom den helt mørke forgrunnen (skogen) den glødende himmelen og lynene som kom veldig godt fram. Tommelen opp for bildet! Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Smooth bilde... hørte jeg Deviantart? Var ganske mye blinkende lys ute i kveld ja, liker det dårlig når jeg skal starte ferie etter jobb i morgen, får håpe det blir med dette ;-) Lenke til kommentar
lobster Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Nå er bildet oppe igjen etter at ISP'en min kødde med serveren. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Et veldig pent og stemningsfult bilde! Som Lungemannen sa, likte jeg veldig godt kontrastene mellom skogen og himmelen. Godt jobbet! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 ...og der fikk jeg nytt skrivebordsbilde... Lenke til kommentar
Simm Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Kan jeg spørre hvilken linse du brukte ? Lenke til kommentar
lobster Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Kan jeg spørre hvilken linse du brukte ? Standard 18-70 kit linsa som fulgte med. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Perfekt. Jeg likte for en gangs skyld at hovedparten av motivet ikke var sentrert. Meget spenstige farger ga fin stemning. Litt surrealt ettersom jeg ikke trodde lyn kunne se så vakkert ut. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 hvis du lager en plakat av det bildet så kjøper jeg det av deg! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Jeg bruker dette bildet som bakgrunn. Du kan se hvordan dét ser ut her. Hmm, vel jeg tar et nytt bilde med ikonene jeg har lagt til. Her er et nyere bilde, fremdeles med bildet ditt som bakgrunn :] Flott bilde. Endret 22. august 2004 av Velmont Lenke til kommentar
lobster Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Hehe, naice Jeg har det i større versjon om du ønsker. Send meg en PM så ordner vi det :) Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hehe, naice Jeg har det i større versjon om du ønsker. Send meg en PM så ordner vi det :) Kjør det i gjennom Neat Image så blir det bedre,får bort den støyen.. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Sinnsykt stemningsfullt! Creds til deg Lobster! Lenke til kommentar
Thor.bj Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Er det bare flaks, eller har du en teknikk for å få med lynet på bildet? Jeg mener... det går jo så fort over, lynet altså. Supert bilde mvh Thor Lenke til kommentar
lobster Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Er det bare flaks, eller har du en teknikk for å få med lynet på bildet? Jeg mener... det går jo så fort over, lynet altså. Supert bilde mvh Thor Lang lukkertid er hemligheten. Jeg bare sitter og har avtrekkeren nede til det er kommet et lyn på "film" da slipper jeg avtrekker og vipps :) Ellers tusen takk for all den fine tilbakemeldingen.. Slikt er flott å høre Tusen takk :) Endret 1. september 2004 av lobster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå