Gå til innhold

California annullerer homoekteskap


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JoachimR: Jeg ser den grønne skriften i signaturen din, og jeg ler.

 

 

Jeg skjønner ikke hvorfor man skal gjøre forskjell på mennesker på grunn av legning i det hele tatt. Jeg ser på diskriminiering på bakgrunn av legning på samme måte som diskriminering på bakgrunn av hudfarge/religion.

 

Nyere forskning har kommet fram til at homofili ikke er medfødt, men at forholdet til mor, far og gjevnaldrende i oppveksten spiller størst rolle. Det kan også hende at noe er arv. Man må likevel si at legningen IKKE er noe man kan velge selv. Det er riktignok gjort forsøk på å gjøre homofile hetrofile ved hjelp av psykiatrisk behandling, og man har i visse tilfeller oppnådd resultater, men dette er heller skjelden.

Lenke til kommentar
Skader det deg at jeg gifter meg med gressklipperen min? Skal jeg nektes det fordi du "synes det er galt"?

det skader ikke meg nei, men for at du skal kunne kalle det å gifte seg mp gressklipperen samtykke, kan den det på egen hånd? nei.

det må være et menneske. er gressklipperen det? nei

kan du da gifte deg med den? NEI

Lenke til kommentar
Skader det deg at jeg gifter meg med gressklipperen min? Skal jeg nektes det fordi du "synes det er galt"?

det skader ikke meg nei, men for at du skal kunne kalle det å gifte seg mp gressklipperen samtykke, kan den det på egen hånd? nei.

det må være et menneske. er gressklipperen det? nei

kan du da gifte deg med den? NEI

Hvorfor skal ekteskap kun være mellom to mennesker?

Lenke til kommentar
At homser kysser hverandre på åpen gate er ikke et oppbyggelig syn, heller ikke for små barn. Noen hensyn må taes. Dette er ett av dem. Til gjengjeld må de gjerne få bo sammen og gjøre hva de ønsker hjemme, men offentlig får de begrense seg noe. Dette av hensyn til samfunnet.

nei, det er av hensyn til DEG og dine innsnevra meninger og holdningner, det er like skadelig for ungen å se foreldra nakne, kysse og klemme, skal man lære ungen å være åpen og ikke rasistisk(imotsetning til deg) må den være vant med hva som finnes og godta det fra en ung alder

Lenke til kommentar
At homser kysser hverandre på åpen gate er ikke et oppbyggelig syn, heller ikke for små barn. Noen hensyn må taes. Dette er ett av dem. Til gjengjeld må de gjerne få bo sammen og gjøre hva de ønsker hjemme, men offentlig får de begrense seg noe. Dette av hensyn til samfunnet.

FRIHET - MANGFOLD - TOLERANSE.

 

 

 

 

:lol:

Lenke til kommentar
Skader det deg at jeg gifter meg med gressklipperen min? Skal jeg nektes det fordi du "synes det er galt"?

det skader ikke meg nei, men for at du skal kunne kalle det å gifte seg mp gressklipperen samtykke, kan den det på egen hånd? nei.

det må være et menneske. er gressklipperen det? nei

kan du da gifte deg med den? NEI

Hvorfor skal ekteskap kun være mellom to mennesker?

for det er hva et ekteskap er, les ekte pakten du før du skriver noe mer

Lenke til kommentar
Støtter SU at man kan få gifte seg med et dyr? Eller flere koner? Eller en ting for den saks skyld. Det viktigste er jo kjærligheten. Gressklipperen min fridde til meg i går, desverre måtte jeg skuffe henne og si at vår kjærlighet er forbudt etter norsk lov.

Correct me if I'm wrong, men sammenlikner du homofile med dyr og gressklippere?

Lenke til kommentar
Skader det deg at jeg gifter meg med gressklipperen min? Skal jeg nektes det fordi du "synes det er galt"?

Du må gjerne gifte deg med :love: gressklipperen :love: for min del, bare du klarer å bevise at den vil gifte seg med deg også.

 

Hvordan skal du få til det?

Irrellevant siden gressklipperen er en død ting og ikke kan misbrukes på noen som helst måte.

Lenke til kommentar
At homser kysser hverandre på åpen gate er ikke et oppbyggelig syn, heller ikke for små barn. Noen hensyn må taes. Dette er ett av dem. Til gjengjeld må de gjerne få bo sammen og gjøre hva de ønsker hjemme, men offentlig får de begrense seg noe. Dette av hensyn til samfunnet.

FRIHET - MANGFOLD - TOLERANSE.

 

 

 

 

:lol:

og her feiler signaturen hans like mye som usa i å fange bin laden

Lenke til kommentar
At homser kysser hverandre på åpen gate er ikke et oppbyggelig syn, heller ikke for små barn. Noen hensyn må taes. Dette er ett av dem. Til gjengjeld må de gjerne få bo sammen og gjøre hva de ønsker hjemme, men offentlig får de begrense seg noe. Dette av hensyn til samfunnet.

FRIHET - MANGFOLD - TOLERANSE.

 

 

 

 

:lol:

hvor kom smileyen fra?

Lenke til kommentar
Støtter SU at man kan få gifte seg med et dyr? Eller flere koner? Eller en ting for den saks skyld. Det viktigste er jo kjærligheten. Gressklipperen min fridde til meg i går, desverre måtte jeg skuffe henne og si at vår kjærlighet er forbudt etter norsk lov.

Correct me if I'm wrong, men sammenlikner du homofile med dyr og gressklippere?

Ja. spesielt gressklippere.

Lenke til kommentar
Skader det deg at jeg gifter meg med gressklipperen min? Skal jeg nektes det fordi du "synes det er galt"?

Du må gjerne gifte deg med :love: gressklipperen :love: for min del, bare du klarer å bevise at den vil gifte seg med deg også.

 

Hvordan skal du få til det?

Irrellevant siden gressklipperen er en død ting og ikke kan misbrukes på noen som helst måte.

det er relevant fordi får at du skal kunne gifte deg med den så må den godta det

Lenke til kommentar
Støtter SU at man kan få gifte seg med et dyr? Eller flere koner? Eller en ting for den saks skyld. Det viktigste er jo kjærligheten. Gressklipperen min fridde til meg i går, desverre måtte jeg skuffe henne og si at vår kjærlighet er forbudt etter norsk lov.

Correct me if I'm wrong, men sammenlikner du homofile med dyr og gressklippere?

Ja. spesielt gressklippere.

Og da har du kanskje et godt argument som forklarer meg hvorfor homofile er mindreverdig andre mennesker? Hvorfor loven skal være annerledes på grunn av legning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...