Lufen Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Skal de homofile leve et ulykkelig liv i skam på grunn av at de er homofil, samtidig som de diskrimineres?Og til alle kristne homofober: hvorfor i alle dager har Gud skapt homofile mennesker hvis ikke hetrofile medmennesker kan tolerere dem? I denne saken var det staten som annulerte ekteskapene, kirken lot dem få gifte seg... Meg bekjent var det borgelige vielser, hvilket ikke er sååå ille. Men jeg synes fortsatt man bør unngå å kalle det ekteskap. Kall det noe annet. Og ellers har jeg ingenting i mot homser. du skriver at du ikke har noe imot homser, for meg virker det sånn, du vil la dem være så lenge dem ikke (noe jeg tror): "homser'" ute i det fri, gifter seg, gjør ting hetrofile par kan. dette virker på meg som en fyr som har liten erfaring med homser og du bruker gjentatte ganger bibelen som argument, det står mange steder i bibelen: alle mennesker er like for gud. så det skal da kunne si at homofile kan gifte seg da, siden gud ikke ser forskjellen? og det at staten nekter dem i å gifte seg er for meg en akt av å stenge av det som er skummelt/nytt da de ikke er helt sikre på hvordan de burde handle her eller tolker bibelen på en måte eller av en annen ukjent grunn, dette er noe som er typisk for store deler av verden og er helt bak mål, skal jeg kunne drepe folk med begrunnelse i at min bibelen sier det er ok eller at jeg tolker bibelen på den måten at det er lov? og på hvilken måte "ødelegger" de ekte pakten? de burde ha samme muligheten som hetrofile til å gifte seg, om man er hetro, homo, samma hva man er, det burde ikke ha noe å si. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Støtter SU at man kan få gifte seg med et dyr? Eller flere koner? Eller en ting for den saks skyld. Det viktigste er jo kjærligheten. Gressklipperen min fridde til meg i går, desverre måtte jeg skuffe henne og si at vår kjærlighet er forbudt etter norsk lov. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Støtter SU at man kan få gifte seg med et dyr? Eller flere koner? Eller en ting for den saks skyld. Det viktigste er jo kjærligheten. Gressklipperen min fridde til meg i går, desverre måtte jeg skuffe henne og si at vår kjærlighet er forbudt etter norsk lov. Når ble homofile dyr det samme? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Kildehenvisning? For å være helt ærlig så gidder jeg ikke grave meg gjennom 2000 poster for å finne en ELDGAMMAL støvete tråd, men tro meg på mitt ord. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Irrellevant, hva skader det deg at jeg gifter meg med schæferen min? Kjærligheten er jo viktigst. Endret 15. august 2004 av fjotten Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Irrellevant, hva skader det deg at jeg gifter meg med schæferen min? Kjærligheten er jo viktigst. Schæferen kan ikke samtykke. Spar oss. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Kildehenvisning? For å være helt ærlig så gidder jeg ikke grave meg gjennom 2000 poster for å finne en ELDGAMMAL støvete tråd, men tro meg på mitt ord. Jeg kan bekrefte at JA, det har jeg sagt. Men jeg aksepterer at folk er homser, men de trenger jo ikke vise meg det for harde livet. Det trengs ikke rasjoneringskort for å kjøpe gardiner.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Irrellevant, hva skader det deg at jeg gifter meg med schæferen min? Kjærligheten er jo viktigst. Schæferen kan ikke samtykke. Spar oss. Ved hjelp av hjerneanalyse kan den det Men HalTan, det blir det samme... Innse det.. EDIT: Men dere må gjerne inngå partnerskap , igjen, skal jeg godta det, om du lærer deg til å trekke gardinen godt for.. Endret 15. august 2004 av JoachimR Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Irrellevant, hva skader det deg at jeg gifter meg med schæferen min? Kjærligheten er jo viktigst. Schæferen kan ikke samtykke. Spar oss. Bah. største tullet jeg har lest her siden ditt forrige innlegg. Åssen vet du det, tror du ikke jeg vet hva schæferen vil, og uansett hva har det å si at schæferen ikke kan samtykke? Så du mener altså ikke lenger AT KJÆRLIGHETEN ER VIKTIGST??? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg kan bekrefte at JA, det har jeg sagt. Men jeg aksepterer at folk er homser, men de trenger jo ikke vise meg det for harde livet. Det trengs ikke rasjoneringskort for å kjøpe gardiner.. Men heterofile får kysse på åpen gate? Eller vil du forby det? Men HalTan, det blir det samme... Innse det.. Nei, det blir ikke det samme. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Bah. største tullet jeg har lest her siden ditt forrige innlegg. Åssen vet du det, tror du ikke jeg vet hva schæferen vil, og uansett hva har det å si at schæferen ikke kan samtykke? Så du mener altså ikke lenger AT KJÆRLIGHETEN ER VIKTIGST??? Hver gang du poster noe slikt får jeg meg en god latter, takk for det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg kan bekrefte at JA, det har jeg sagt. Men jeg aksepterer at folk er homser, men de trenger jo ikke vise meg det for harde livet. Det trengs ikke rasjoneringskort for å kjøpe gardiner.. Men heterofile får kysse på åpen gate? Eller vil du forby det? 9/10, om ikke enda flere, er hetrofile.. Mindretallet må bøye seg litt.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 9/10, om ikke enda flere, er hetrofile.. Mindretallet må bøye seg litt.. Og hvorfor kan ikke begge få kysse på åpen gate? Ergo: Du vil diskriminere homofile, samt du har noe imot homofile. Ca-ching. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Bah. største tullet jeg har lest her siden ditt forrige innlegg. Åssen vet du det, tror du ikke jeg vet hva schæferen vil, og uansett hva har det å si at schæferen ikke kan samtykke? Så du mener altså ikke lenger AT KJÆRLIGHETEN ER VIKTIGST??? Hver gang du poster noe slikt får jeg meg en god latter, takk for det. Godt mulig det, men husk min tidligere post om hva som skjer hver gang man konfronterer en rødtass med sannheten. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 5-10% av befolkningen er tilnærmet lik 100% heterofile. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Godt mulig det, men husk min tidligere post om hva som skjer hver gang man konfronterer en rødtass med sannheten. Nettopp. PRÆHÆHÆHÆHÆHÆ. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Kildehenvisning? For å være helt ærlig så gidder jeg ikke grave meg gjennom 2000 poster for å finne en ELDGAMMAL støvete tråd, men tro meg på mitt ord. Jeg kan bekrefte at JA, det har jeg sagt. Men jeg aksepterer at folk er homser, men de trenger jo ikke vise meg det for harde livet. Det trengs ikke rasjoneringskort for å kjøpe gardiner.. å så nå skal de ikke engang få lov til å være seg selv på gaten? enig med Haltan, skal man forby at hetrofile kysser da? det er jo det samme og et menneske og en schæfer kan ikke gifte seg da hunden ikke kan samtykke til det, men det kan en homofil Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Gressklipperen da lufen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå