Panodil Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Endelig noen som har forstått det Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Forstått det? Skadet det deg at lesbiske/homofile gifter seg? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hvorfor er det så fint? Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det er idiotisk at de annulerer ekteskapene! Lenke til kommentar
leivhau Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det sies ofte at de største homofobene er homser selv og at homofobi er deres måte å takle legningen deres på. Så personlig ser jeg ingen problem i at homofile gifter seg. Om de vil gifte seg er det fordi de er glade i hverandre slik som to hetrofile ville vært om de giftet seg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det sies ofte at de største homofobene er homser selv og at homofobi er deres måte å takle legningen deres på. Og det sies at angrep er det feigeste forsvar. La nå fyren få forklare hvorfor uten å få slengt mot seg at han er den og den legningen. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det sies ofte at de største homofobene er homser selv og at homofobi er deres måte å takle legningen deres på. Så personlig ser jeg ingen problem i at homofile gifter seg. Om de vil gifte seg er det fordi de er glade i hverandre slik som to hetrofile ville vært om de giftet seg. Ekteskap mellom homoer har ikke nødvendigvis noe med kjærlighet å gjøre, men for å oppnå de samme juridiske rettighetene som man har i et heteroseksuelt ekteskap. Å ikke gi homoer de samme juridiske rettighetene som heteroseksuell kun på grunn av deres legning er diskriminerende og noe ikke hører hjemme i Norge. Lenke til kommentar
leivhau Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 QUOTE (leivhau @ 13/08/2004 : 03:01) Det sies ofte at de største homofobene er homser selv og at homofobi er deres måte å takle legningen deres på. Og det sies at angrep er det feigeste forsvar. La nå fyren få forklare hvorfor uten å få slengt mot seg at han er den og den legningen. Det var ikke et direkte person angrep, nevnte ingen navn eller quotet noen slik som du gjorde. QUOTE (leivhau @ 13/08/2004 : 03:01) Det sies ofte at de største homofobene er homser selv og at homofobi er deres måte å takle legningen deres på. Så personlig ser jeg ingen problem i at homofile gifter seg. Om de vil gifte seg er det fordi de er glade i hverandre slik som to hetrofile ville vært om de giftet seg. Ekteskap mellom homoer har ikke nødvendigvis noe med kjærlighet å gjøre, men for å oppnå de samme juridiske rettighetene som man har i et heteroseksuelt ekteskap. Å ikke gi homoer de samme juridiske rettighetene som heteroseksuell kun på grunn av deres legning er diskriminerende og noe ikke hører hjemme i Norge. Tror ikke de gifter seg om de ikke er glade i hverandre..? Det med jurdiske rettigheter kan ha noe å si, men ville du gjort noe bare for å oppnå noe noen andre hadde? Forresten helt enig i resten av det du sier Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Og det sies at angrep er det feigeste forsvar. Gjør det det? Trodde angrep var ganske modig jeg. Utenom det så ser jeg ingen angrep i denne tråden utenom ditt. Trodde ikke du var en slik selvmotsiger jeg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Gjør det det? Nei, egentlig ikke. Men det passa så bra. Trodde angrep var ganske modig jeg. Utenom det så ser jeg ingen angrep i denne tråden utenom ditt. Trodde ikke du var en slik selvmotsiger jeg. Nei. Poenget mitt var egentlig at det å insinuere at han er homofil ikke tar debatten så mye lengre, det er ikke veldig konstruktivt. Ser det argumentet resirkulert over alt. Endret 13. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
[Protus] Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Synes homofile bør få gifte seg, jeg Så vidt jeg har forstått så er homofili fortsatt forbudt i 17 delstater (eller hva det nå var, men uansett..) Dersom man leser litt om lovene til de forskjellige delstatene så finner man også mye tull, f.eks. at analsex ikke er lov osv. Endel av dette stammer vistnok fra gammel tid. Dette er bare en av tingene der USA ligger et stykke bakom en del land, i likhet med den meget tåpelige 21-års-aldersgrensen de har på øl (og førøvrig alt annet alkohol der borte.) Men så kan jo de fleste amerikanere ta lappen når de er 16 da, (en stat hadde til og med 14.) Endret 14. august 2004 av [Protus] Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Homser klarer vel å bo sammen uten å være gift! Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Det klarer vel alle andre også? Hva er poenget ditt? Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Det klarer vel alle andre også? Hva er poenget ditt? Hvorfor iall verden er de nødt til å homse forholdet til hele verden? Er de glad i hverandre kan de vel for søren homse sammen uten en formell begivenhet. Som om et "vakkert bryllup i kirken med masse tilskuere" er viktigere enn samholdet. Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Refererer til min forrige post. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Gjør det det? Nei, egentlig ikke. Men det passa så bra. Trodde angrep var ganske modig jeg. Utenom det så ser jeg ingen angrep i denne tråden utenom ditt. Trodde ikke du var en slik selvmotsiger jeg. Nei. Poenget mitt var egentlig at det å insinuere at han er homofil ikke tar debatten så mye lengre, det er ikke veldig konstruktivt. Ser det argumentet resirkulert over alt. Anngrep er best, det er ingen som liker feige campere som ikke gjør noe offensivt. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Klart homoer skal få gifte seg. Hele diskusjonen er på barnehagestadiet, folk syntes homofili er ekkelt og vil dermed ikke akseptere det. Snart blir vel alle ekteskap med personer over 50-60år også annulert fordi noen syntes det er så ekkelt. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Endelig noen som har forstått det Hva inni granskogen er galt med deg da ? Et slikt trangt syn hører ikke til i vår tid. Endret 14. august 2004 av VeXx Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Takk og lov kan ikke homser inngå ekteskap i Norge. Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Takk og lov kan ikke homser inngå ekteskap i Norge. Hihihi. Fint du argumenterer hvorfor. Er du kristen foresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå