TettSpaden Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hei skal kjøpe meg en cd spiller til bil som i utgangspunktet kun skal brukes til å høre på radio, radiodelen må da være bra, viktig er det selvsagt også at den er billig som mulig, har fra før prøvd en billig sony, en aiwa, og en pioneer, pioneeren hadde definitivt best radiodel, kan jvc måle seg med en pioneer i samme prisklasse? (ca1500kr) Har da sett litt på Jvc bla. denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124876&cks=PRL Har sett på spesifikkasjonene, og de ser meget lovende ut, ser at mange også skryter mye av jvc's bilspillere bl.a i usa. noen som har prøvd disse spillerne? erfaringer om jvc's bilspillere mottas med takk Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Dersom radiodelen er viktig, er Pioneer utvilsomt det beste valget. Selv billigmodellene til Pioneer har knallgode radioer. Jeg ville ikke tatt i JVC-spillere med flaggstang. Men det er nå min mening Ville heller lagt til 700,- og kjøpt denne Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Har selv JVC KD-SH9101 og er kjempefornøyd med alt untatt radiodelen. At den er en smule svak selv i toppmodellen borger ikke for at de under er bedre. Så jeg er enig med dansende bærbuskevekst her om at 700 ekstra vil være en meget god investering. DAB er likevel tingen tenker jeg, bare visse folk og medier får fjernet diverse ekstremiteter ytterst på sin bilaterale kropp fra dennes hulrom og får ordna noe bedre dekning og kvalitet så... Grrmff Endret 18. august 2004 av Jalla Lenke til kommentar
Defus Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hadde jeg vært deg hadde jeg sponset masse penger inn i spilleren, jo bedre spiller jo bedre lyd klare den å gi deg. En dyrere spiller har også mere volt på utgangene. Uansett hva du velger så hold deg unna sony, har dårlige erfaringer med dem. Pioneer spillerene holder kvalitet selv på di litt mere rimelige spillerene. Selv tok jeg å brukte mesteparten av spare pengene mine på en Alpine 9833, importerte den fra usa så sparte bittelitt på den da. Defus - Broke and Hungry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå