g0mpen Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Tror ikke noen har lyst til å lese igjennom index fila mi, den er et eneste rot (jeg vet hva som er der, og det er ikke noe annet en scripts osv). Kildekoden til CSS har du allerede sett (du laget den), men kan poste den en gang til: p { margin:3px; color: #333; font-family: "Times New Roman", serif; } a:{ text-decoration: none; } a:link { text-decoration: none; } a:visited { color: #333; } a:hover { color: #333; text-decoration: underline; } a:active { color: #333; } I tillegg er det CSS kode for en shoutbox, men jeg har prøvd å fjerne den koden og det virker ikke likevel. Endret 13. august 2004 av g0mpen Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Fant ut at det er bare på den ene siden dette skjer.... home.php Der har jeg inkludert et newsscript, og all teksten fra dette newsscriptet får underline ved hover. Når jeg åpner newsscriptet direkte vises det helt normalt, enda det bruker det samme CSS dokumentet. Linker har fortsatt konstant underline. Her er home.php: <html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css" /> </head> <body bgcolor="#CCCCCC"> <p><strong>Welcome</strong>,visitor! <br> Total visitors: <? include ("my_hits.php"); ?> <br> Currently online: <? include("online.php") ?></p> <hr align="center" width="100%" size="1" color="#666666" noshade> <p><strong>Site news:<br></strong> <? include ("fusionnews/news.php"); ?></p> </body> </html> Endret 13. august 2004 av g0mpen Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) EDIT: Der kom koden vist... Endret 13. august 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Prøv å legg til denne tagen i Head tagen (Tror ikke det er det som er feil, men skader ikke å prøve): <style type="text/css"> a:{ text-decoration: none; } Prøv å fjerne kolon bak a så det blir slik: a { text-decoration: none; } Endret 13. august 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Ahh! Selvfølgelig! Der har vi nok den ene feilen... (En typo signert Mr.Berg fra i dag tidlig?) .. men løser dette det andre problemet? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Eh hvilken av de to tingene ovenfor hjalp? bare sånn så jeg skjønner hva du mener Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 På linkene som har underline, vil jeg tro. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Der ja Men, jeg har fortsatt underline ved hover på newsscriptet mitt... teksten "oppfører seg" som en link Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hmm, tviler på at dette hjelper siden det er et php script (noe jeg ikke har peiling på), men prøv å lag en Span tag foran scriptet med riktig klasse. <Span class="style1">nyhetsscript</span> Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Er det noen klasse nå da? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Du kan jo lage en, bare for å prøve. Skader ikke Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Tror jeg har prøvd det allerede, men da var det kanskje noe i klassen som gjorde at det ikke virket... får prøve da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå