Equerm Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Tror nok det må vere på The House Of 1000 Corpses når han med langt grått/kvitt hår (husker ikke hva han heter) skal skyte politimannen som nettop har sett uthuset hans der det er ca 5 døde/halvdøde folk. Politimannen står på kne i sikkert 30 sekunder å bare venter på å bli skutt menst han gråter, og det er en eksklusiv stillhet før..*BANG* og politimannen faller sammen opp i en søledam. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Tror nok det må vere på The House Of 1000 Corpses når han med langt grått/kvitt hår (husker ikke hva han heter) skal skyte politimannen som nettop har sett uthuset hans der det er ca 5 døde/halvdøde folk. Politimannen står på kne i sikkert 30 sekunder å bare venter på å bli skutt menst han gråter, og det er en eksklusiv stillhet før..*BANG* og politimannen faller sammen opp i en søledam. :!: Åh, det er en deilig scene. Lenke til kommentar
Izor Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Favorittscene akkurat nå må vel være på AVP når hu dama sier "You are a ugly motherfucker!" så bleser hun av hue på en Alien. :!: Den er bare SÅ dyrebar! Endret 10. september 2004 av Izor Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Scenen fra filmen "The still call me Trinity" hvor han trekker så utrolig raskt og smekker pokerhaien gjentatte ganger på kinnet. GENIALT! Apocalypse Now: Scenen hvor surfing tydeligvis er viktigere enn krigføring. AHH, I LOVE THE SMELL OF NAPALM IN THE MORNING. Klimakset i Requiem for a Dream er også meget bra, men alle disse blir som sagt smågutter sammenlignet med Rutger Hauer og Harrison Fords knallperformance på slutten av Blade Runner. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Voldtektsscena i Scum. I drivhuset om jeg ikke husker feil. EDIT: ikke akkurat favorittscene, men er en sterk scene nonetheless. Endret 10. september 2004 av tjalla Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Scenen hvor surfing tydeligvis er viktigere enn krigføring. Alle som har surfet vet at det faktisk er det Charlie don't surf. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Eller bare Mortensen som skriker ut " For Frodo!!" mens han løper mot porten. Han sier det egentlig ganske lavt Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Gladiatoren - Når han finner familien sin hengende.. Klump i halsen hver gang. Ellers så scorer Kill bill crazy 88 scenen meget høyt. Gressklipperscenen fra Braindead må også nevnes:P Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) I "A Bronx tale" når motorsykkelpøblene nekter å dra fra baren "Chez Bibby". Sonny lukker igjen døra og sier "Now you`s can`t leave". Da ble de ikke så tøffe lenger. Så kommer alle folka til Sonny og denger løs på dem. Etter at pøplene fikk grisebank sier Sonny til lederen. "Look at me.I`m the one who did this to you, remember me" Kongescene fra kongefilm Endret 14. september 2004 av Gerrard Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Enig i mange her. Jeg syns at scenen fra Reservoir Dogs hvor Mr. Blonde mishandler den stakkars purken er ganske sterk. Man aner liksom desperasjonen stakkaren føler. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Enig i mange her. Jeg syns at scenen fra Reservoir Dogs hvor Mr. Blonde mishandler den stakkars purken er ganske sterk. Man aner liksom desperasjonen stakkaren føler. Forsåvidt enig i denne, men scenene i The Matrix er mine favoritter, alle fra Trinity i begynnelsen til bullettime med Neo. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hmm, LOTR - Atter en konge når di kaster ned svære steinblokker på orkene.. Er mange andre lotr scener som er utrolig digg.. dette er en av dem Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Lotr er overrated, men nok om det... Lobbyscenen i The Matrix! Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 bad boys 2: når (martin lawrence og will smith) kommer heim te sjefen og (martin lawrence) har toke ecstacy, da er så inn i granskauen morsomt:D Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Lotr er overrated, men nok om det... Lobbyscenen i The Matrix! LOL? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg er enig med Plazmatrix i denne. LotR filmene er sterkt overvurdert. Den første var grei nok. Men de 2 neste var ikke noe særlig. Les boka! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 "Episode 2" av The Grudge 2, der Ju-On.. Den lille gutten dytter han mannen som er hengt oppå taket.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg er enig med Plazmatrix i denne. LotR filmene er sterkt overvurdert. Den første var grei nok. Men de 2 neste var ikke noe særlig. Les boka! Som heller ikke er så mye å skryte av..... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg er enig med Plazmatrix i denne. LotR filmene er sterkt overvurdert. Den første var grei nok. Men de 2 neste var ikke noe særlig. Les boka! Ultra mega super enig Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg er enig med Plazmatrix i denne. LotR filmene er sterkt overvurdert. Den første var grei nok. Men de 2 neste var ikke noe særlig. Les boka! Som heller ikke er så mye å skryte av..... Ultra mega super enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå