Gå til innhold

MSI 6800 128MB fra pcutstyr

sunh

Anbefalte innlegg

Klokket litt, fikk 8999 i 3dmark03(ræv da :nei: )

AMD 64 3000'enen klokket jeg 2ghz @ 2,1 (210x10)

6800 fra 325/700@360/820....

Turde ikke mere da... Tempen låg på under 60 grader etter en runde 3dMark03.. (oppdaget en liten knapp som stiller på viftehastigheten :blush: )

Synest dette var en veldig dårlig økning, hadde håpet på mere... Eller?

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dro nå en runde med 3D Mark, og fikk 9038 som i sigantur, helt standard, kun cpu klokket til 3.2 :D

Er ikke det bra, så veit ikke jeg. Og jeg har sett folk få over 1000p økning når de har økt core, gikk jo fra 8300 til 9700 eller noe, med klokking! :p

Da skal jeg få bedre! :p

åssen fikk du så bra da?? Har ikke jeg litt bedre system enn deg?

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Dro nå en runde med 3D Mark, og fikk 9038 som i sigantur, helt standard, kun cpu klokket til 3.2 :D

Er ikke det bra, så veit ikke jeg. Og jeg har sett folk få over 1000p økning når de har økt core, gikk jo fra 8300 til 9700 eller noe, med klokking! :p

Vel, tror det hjelper VELDIG at jeg har over 900fsb, men du har vel 800 HT e.l. Dessuten kjører minnet mitt på 230mhz, altså, DDR460 :p

Skal teste mer imorgen. Prøvde Coolbits, fikk visst en Safe overclock fra 325/700 - 393/833, må nesten prøve imorgen å se hva jeg får :p

Kortet idler på 54 grader ca :p

Bilder o.l kommer kanskje imorgen!

Endret av fredriku
Lenke til kommentar

Vel, tror det hjelper VELDIG at jeg har over 900fsb, men du har vel 800 HT e.l. Dessuten kjører minnet mitt på 230mhz, altså, DDR460 :p

Hmmm.. men når jeg klokket litt så fikk jeg fortsatt mindre enn deg... :hmm:

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Hmmm.. men når jeg klokket litt så fikk jeg fortsatt mindre enn deg... :hmm:

Nei, kortet er overhodet ikke rørt. Det sverger jeg på. Kanskje jeghar fått 16 pipelines. Begynner nesten å lure :D

Må ha et program som finner det ut. Ikke Rivatuner 2.0, ikke Coolbits2, og heller ikke hverken Sisoft Sandra 2004, eller Aida32..

Noe er galt. Aida skal vise det, men nekter..

Endret av fredriku
Lenke til kommentar
Nei, kortet er overhodet ikke rørt. Det sverger jeg på. Kanskje jeghar fått 16 pipelines. Begynner nesten å lure :D

Må ha et program som finner det ut. Ikke Rivatuner 2.0, ikke Collbits2, og heller ikke hverken Sisoft Sandra 2004, eller Aida32..

Npe er galt. Aida skal vise det, men nekter..

Hmmm... Tror håpet om å nå 10000 forsvant der ja... Håper det går an å opne de 4 siste pipelines ;)

Lenke til kommentar
Nei,  kortet er overhodet ikke rørt. Det sverger jeg på. Kanskje jeghar fått 16 pipelines. Begynner nesten å lure :D

Må ha et program som finner det ut. Ikke Rivatuner 2.0, ikke Collbits2, og heller ikke hverken Sisoft Sandra 2004, eller Aida32..

Npe er galt. Aida skal vise det, men nekter..

Hmmm... Tror håpet om å nå 10000 forsvant der ja... Håper det går an å opne de 4 siste pipelines ;)

Mitt håp er ennå ikke svekket ;)

Jeg må nok klare det, med CPU`en på 3.4 e.l og minne 1:1, og skjermkortet på 383/833..

Lenke til kommentar
last ned "ati tool"der står det mhz og pipelines.

Funker d med nVidia da?

ops..tenke ikke på det :blush: sitter her med et ati kort.skal se om det fins noe til nvidia.

vanskelig og finne noe annet enn Coolbit2 og Rivatuner,som fredriku allerede har prøvet.

Endret av Traxco
Lenke til kommentar

Synes 3dguru-tråden om den nye Rivatuner går forferdelig tregt. Det er nok mange som er gira på å undersøke muligheten om å få låst opp 4 ekstra pipes uten no krøll :D

Jeg stilte spørsmål på nevnte forum, men det kommer jo aldri svar, så jeg spør her også..

Jeg har det samme skjermkortet som denne tråden gjelder, og vil klokke opp via rivatuner. Men alle valg er grå på Target Adapter.. Hvis jeg derimot går på Driver Settings og der det står Force Ware detected, så får jeg klokket.. Er det sånn det skal være eller? og hva er Force Ware?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...