Hetland Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 har et lite problem her. det går cs. 2-3 timer åså klikker internetten på pc'en, det er bare min pc dette skjer på så det er ikke internette det er noe gale med, det jeg må gjøre hver gang internetten klikker er å deaktivere tilkoblingen også aktivere den igjen. noen som vet hvordan jeg kan løse dette problemet? takker for alle svar Lenke til kommentar
stubrud Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 har du router? hvis du har, prøv og koble ut den. hvis ikke kan det muligens være en driver som krangler Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) tror ikke det er roteren siden problemet kom for ca. 1 uke siden edit: installerte en ny protokoll på nettverksbroen for 1 uke siden ipx eller noe sånn hetet den. Endret 13. august 2004 av Morten-data Lenke til kommentar
stubrud Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) kan nok være router for det, siden du bruker en annen protokoll, eller driver som ikke er helt velvillig. har du prøvd å koble ut routern? Endret 13. august 2004 av stubrud Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 går det ikke ann å avinstallere protokollen? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) går det ikke ann å avinstallere protokollen? jo, det går an. Kjører du over kabel, eller trådløst? Trådløskort har av og til en slags "dvalemodus". I såfall kan du jo prøve å slå av denne. Fant også dette: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=268915 Se første svar på topicen Endret 13. august 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 kjører over kabel Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Ok. Se da punkt to på den forrige posten min. Scan også for spyware og virus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå