pc_style16 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) hei jeg lurer på en sak. jeg er ikke akuratt den mest supre på data men jeg kan en del men jeg lurer på hva som er foskjellen mellom en vanelig ide ata133 kabel og en scsi kabel er det den samme bare med flere utak? Endret 13. august 2004 av pc_style16 Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hei. Feilpost det heter ata 133 og ikke 1330 Det er forskjell på kablene så vidt jeg vet. På en ata 133 kabel så har man 80 ledere og den kan tilkobles hk samt 2 enheter, en scsi kabel kan man koble til fler enn 2 enheter. Så konklusjonen må være at man ikke bruker de kablene om hverandre da det kan føre til skade på data utstyr hvis ikke ledningene er koblet rett hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
pc_style16 Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 hMMM hvor står det ata 1330 henn da. skaff deg briller eller slutt og les. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hMMM hvor står det ata 1330 henn da. skaff deg briller eller slutt og les. Ta det litt med ro og vær litt høfflig! Lest litt feil i topicen. Men du har jo fått svar så vær glad for det. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hmmm, kankje fordi du har redigert din post kl. 02:09? (Ref. 1330). Du får ikke mye hjelp med denne tonen. Til saken. ATA og SCSI er to forskjellige teknologier, og kablene kan aldri brukes om hverandre, fordi de er fysisk helt forskjellige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå