Babadurion Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) [i]Hei, jeg har fått en hel del av denne typen idag, det er noe med at du skal tjene på å motta reklame, stemmer vel kanskje det, men gudene vite...[/i] NB! dere ser url'n mangler space, legg de sammen. [b][i]Så jeg håper dere kan gi meg noen svar om dette..[/i][/b] Endret 15. august 2004 av Blib Lenke til kommentar
stubrud Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) dette der smsgreiene burde du holde deg unna. reklame på mobilen i tide og utide ikke vet du hvor mye heller og rekruter og tjen mer, pyramide kales sånn Endret 12. august 2004 av stubrud Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Alt som virker for godt til å være sant er som regel det Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 dette der smsgreiene burde du holde deg unna. reklame på mobilen i tide og utideikke vet du hvor mye heller og rekruter og tjen mer, pyramide kales sånn joa kan sikkert stemme det, men etter som jeg har hørt så taper man ingenting på det, men samme det har ikke tenkt til å starte noen mafia virksomhet. Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Alt som virker for godt til å være sant er som regel det Jepp! det kan du vel si når du vant 20 mill i lotto også, hehe Lenke til kommentar
stubrud Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 dette der smsgreiene burde du holde deg unna. reklame på mobilen i tide og utideikke vet du hvor mye heller og rekruter og tjen mer, pyramide kales sånn joa kan sikkert stemme det, men etter som jeg har hørt så taper man ingenting på det, men samme det har ikke tenkt til å starte noen mafia virksomhet. nei du taper nok ikke noe på det men er det moro å få reklame da. og du skal verve andre som igjen skal verve, osv. neitakk til pyramide , ikke du som tjener på det men de som har inført det Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 dette der smsgreiene burde du holde deg unna. reklame på mobilen i tide og utideikke vet du hvor mye heller og rekruter og tjen mer, pyramide kales sånn joa kan sikkert stemme det, men etter som jeg har hørt så taper man ingenting på det, men samme det har ikke tenkt til å starte noen mafia virksomhet. nei du taper nok ikke noe på det men er det moro å få reklame da. og du skal verve andre som igjen skal verve, osv. neitakk til pyramide , ikke du som tjener på det men de som har inført det Du sier vel noe der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg