Gå til innhold

Er dette så bra så det høres ut som?


Babadurion

Anbefalte innlegg

[i]Hei, jeg har fått en hel del av denne typen idag, det er noe med at du skal tjene på å motta reklame, stemmer vel kanskje det, men gudene vite...[/i]

NB! dere ser url'n mangler space, legg de sammen.

[b][i]Så jeg håper dere kan gi meg noen svar om dette..[/i][/b] :hmm: Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dette der smsgreiene burde du holde deg unna. reklame på mobilen i tide og utide

ikke vet du hvor mye heller

og rekruter og tjen mer, pyramide kales sånn

joa kan sikkert stemme det, men etter som jeg har hørt så taper man ingenting på det, men samme det har ikke tenkt til å starte noen mafia virksomhet. :cool:

Lenke til kommentar
dette der smsgreiene burde du holde deg unna. reklame på mobilen i tide og utide

ikke vet du hvor mye heller

og rekruter og tjen mer, pyramide kales sånn

joa kan sikkert stemme det, men etter som jeg har hørt så taper man ingenting på det, men samme det har ikke tenkt til å starte noen mafia virksomhet. :cool:

nei du taper nok ikke noe på det men er det moro å få reklame da. og du skal verve andre som igjen skal verve, osv. neitakk til pyramide , ikke du som tjener på det men de som har inført det

Lenke til kommentar
dette der smsgreiene burde du holde deg unna. reklame på mobilen i tide og utide

ikke vet du hvor mye heller

og rekruter og tjen mer, pyramide kales sånn

joa kan sikkert stemme det, men etter som jeg har hørt så taper man ingenting på det, men samme det har ikke tenkt til å starte noen mafia virksomhet. :cool:

nei du taper nok ikke noe på det men er det moro å få reklame da. og du skal verve andre som igjen skal verve, osv. neitakk til pyramide , ikke du som tjener på det men de som har inført det

Du sier vel noe der :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...