Shadowfax Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 har trøbbel med mitt Gigabyte Radeon 9700 PRO. Satte nettopp sammen pc'en min fra scratch (ikke førse gang jeg gjør det), og nå som jeg er ferdig og starter opp, så er ca. 50 % av skjermen uleselig gr diverse rare tegn i merkelige farger, firkanter etc. etc. (Artifacts?) Frykter at skjermkort er gåent, ettersom alt er i orden med et gammelt Riva TNT2 ultra jeg hadde liggende.... Problemet fortsetter i BIOS og i evt. forsøk på å starte operativsystem HW: Abit NF7-S2 AMD Athlon XP Barton 2500+ 2*512 MB Twinmos PC2700 Ram Seagate Barracuda 7200.7 120 GB SATA Samsung CD-brenner (Floppy) Kjøling er overhodet ikke problemet, dajeg har en 120 mm vifte som bare blåser på skjermkortet, og har 2*120 mm som sørger for luftsirkulasjon i kabinettet. Er skjermkortet rett og slett dødt? Det virker jo delvis, så jeg håper jo på det beste. Kjøpte det i thailand for 1,5 år siden, så d er ikke aktuelt å returnere det til butikken. Har Gigabyte noen returmuligheter til verksted/distributør i Europa/Norden/Norge? Alle forslag mottas med takk.... Er litt desperat gr. LAN fra mandag av.... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Ser ut som om skjermkortet ditt er D(ead)O(n)A(rrival) Hadde et X800PRO som det akkurat samme skjedde med.. Lenke til kommentar
Shadowfax Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) har jo brukt skjermkortet i 1 og et halvt år, så det er ikke DOA, men det har 3 års garanti.... Endret 13. august 2004 av Shadowfax Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Du må nok få låne deg et skjermkort ja, for det er gåent. Hadde nylig samme problem med et 9800pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå