gjermundnes Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Michael Jacksons nye hit: Doesnt matter if your boy or girl. im gonna get you like i should. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Han var en god musiker, som andre i tråden har påpekt. Lenke til kommentar
gjermundnes Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Han var en god musiker, som andre i tråden har påpekt. kjære deg , alle vet at han var en stor musiker. Det dette dreier seg om er Michael Jackson og rettsaken mot han. Endret 13. august 2004 av gjermundnes Lenke til kommentar
alexf Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 kjære deg , alle vet at han var en stor musiker. Det dette dreier seg om er Michael Jackson og rettsaken mot han. Enkelte hevdet at han er en stor musiker. Jeg uttrykte min uenighet. Hva rettsaken angår, må de gjerne flå stakkaren. Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Liker verken typen eller musikken hans! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Fant et sitat fra boken jeg likte: "Michael Jackson as a child was worrying about his image at an age when most kids were building tree-houses. So naturally, he was always fixed of how people saw him." Det gjør noe med et menneske, spesielt når du har Vitiligo (legejournalene hans viser det) og blir kalt stygg av din egen far. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 kjære deg , alle vet at han var en stor musiker. Det dette dreier seg om er Michael Jackson og rettsaken mot han. Enkelte hevdet at han er en stor musiker. Jeg uttrykte min uenighet. For all del, ikke skriv at det er din mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå