weliiiss3245 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg har en dell 8300 med to ram brikker 256mb ddr sdram pc 3200, jeg har tenkt å kjøpe en brikke til på 512 mb, men jeg har ikke peiling på hvilken rambrike jeg skal kjøpe. Trenger hjelp, hvilken rambrikke egner seg best? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Har du en dell så trenger du ikke noe høyt ytende ram så jeg kan nok anbefale DDR-DIMM 512MB PC3200 (400MHZ) Dette er nok den beste ja da du har noe no name ram fra før. En slik trenger du ikke Endret 12. august 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
Janock Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg har også planer om å oppgradere rammen på min Dell 8300. Når jeg går på www.dell.com og sjekker hvilken ram-type som er anbefalt å kjøpe, står det at Kingston er anbefalt. Har det noe å si hvilken ram-type jeg kjøper? Valget står mellom den teknikern anbefaler, og den Dell anbefaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå