Palpantine Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Hvordan kan jeg rippe sangene fra halvanvendelige (kopisperrede) cd'er og inn i iTunes, slik at jeg kan få de på iPoden min? Utrolig irriterende at dette skal være et problem edit: typo Endret 12. august 2004 av Palpantine Lenke til kommentar
klovn7 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 jeg lager et image av cden med alcohol 120%, så setter jeg imaget i dameon tools, og cden funker i Itunes Lenke til kommentar
Palpantine Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Har prøvd det, men å lage et image i alcohol vil ta flere dager i følge programmet (jeg har ikke spesielt treg maskin). Altså blokkerer sperra noe her.. Har også prøvd samme teknikk i CloneCD som jeg har hatt hell med til alt annet enn iTunes.. Ved bruk av Virtuall Clonedrive popper ikke cd'ene opp i iTunes engang.. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 I følge aftenposten er det bare å holde nede shift når du setter i CDen, har ikke prøvde dette selv, men du kan jo prøve. Lenke til kommentar
Palpantine Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Verre var det ikke.. Lenke til kommentar
klovn7 Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 det funka ikke for meg, da klikker hele itunes når jeg starter det :S Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Funker fint her å rippe EMI sine kompisperra CD'r om man holder inne Shift når man setter inn CD'n. Gjort det på mange forskjellige EMI plater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå