Leo_x Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Hei! Har fått pc på jobben og den er vesentlig bedre ( og mindre)en den gamle. Problemet er at jeg har 4 HD med godsaker jeg ønsker å fortsatt ha tilgang til. Finnes det HD kabinett hvor jeg får plass til 3-4 HD? Nesten som et eksternt mini kabinett el.l. Kansje det er noen her som har en bedre ide ?. Sommerhilsen fra Leo Endret 12. august 2004 av Leo_x Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 evt kjøpe et større kabinett hvor det er plass til diskene, eller hvis det er ledige 5,25 slots i kabinettet ditt kan du kjøpe en dings til å sette inn der sånn at det er plass til hdd en Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 dings betydde monteringsbracket by the way.... Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hva med å gjøre om den gamle maskinen til en filserver? Den kan jo plasseres i et anner rom, eller kjellern? XenZor Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 En fil-server er en veldig god ide! Har selfølgelig noen ulemper som; du må ha 2 datamaskiner, det må være nettverk mellom dem! Lenke til kommentar
strike8 Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg ville mekka til en liten boks selv hvor du får plass til alle diskene, så kan du bare bytte mellom kablene. vis man bare har en slik. sånn at du kan legge den bak kabinettet. Det er kanskje en primitiv og litt tungvindt måte, men den desidert billigste, hvis du ikke vil ha kabinettet åpent døgnet rundt og bytte kabler inn da. MVH Strike8 Lenke til kommentar
Leo_x Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Hva trengs for å sette opp en fil server. en komplett ekstra pc? Kan jeg sette den opp som wlan? Trenger jeg spesiell programvare for dette? Finnes det noen guider for hvordan man gjør dette? Takk for fin respons så lang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå