Kenneth Dammyr Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hei Bare lurte på om noen har observert noe Age of Empires 2 spilling på TG? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg så mange som spilte det på TG.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Fine greier. TG, Here I come! (Eller noe sånt... ) Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Så ikke så mange av de, var mest av blizzard spill og c&c generals. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Så ikke så mange av de, var mest av blizzard spill og c&c generals. Ikkje CS altså? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Så ikke så mange av de, var mest av blizzard spill og c&c generals. Ikkje CS altså? CS er en selvfølge. Nesten alle på raden jeg satt på spilte AoE faktisk. mye mulig mange av dem kom i en stor gruppe da.. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Så ikke så mange av de, var mest av blizzard spill og c&c generals. Ikkje CS altså? jo, men tenkte på strategi spill nå... Er jo mange som spille CS, UT2k4, call of duty osv Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Aoe 2 er konge da.. spes expanison.. noen snasne nye ting og oppgraderinger.. Gleder meg syyyyyyykt til 3 ern i november.. Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Er det aoe spilling på oslolan også? Hadde vært kult, har spilt alle aoe spillene siden begynnelsen. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 ingen som gidder å ha compo i et av de beste strategi spillene i mans minne da... spiller selv age of kings en del, ganske mye faktisk. det er en av de spillene man kan bruke flere timer på. warcraft/starcraft er somregel over etter 10-20 minutter. settlers er også en klar favoritt. dette er de beste strategispillene etter mine øyne siden det faktisk tar litt tid å spille dem. de nyere age spillene har jeg ikke spilt, ikke mye ihvertfall.... har aldri likt dem noe særlig. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 ingen som gidder å ha compo i et av de beste strategi spillene i mans minne da... spiller selv age of kings en del, ganske mye faktisk. det er en av de spillene man kan bruke flere timer på. warcraft/starcraft er somregel over etter 10-20 minutter. settlers er også en klar favoritt. dette er de beste strategispillene etter mine øyne siden det faktisk tar litt tid å spille dem. de nyere age spillene har jeg ikke spilt, ikke mye ihvertfall.... har aldri likt dem noe særlig. rektig!! age 2 er helt klart en vinner.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Aoe 2 er konge da.. spes expanison.. noen snasne nye ting og oppgraderinger.. Gleder meg syyyyyyykt til 3 ern i november.. Kommer 3'ern åltså? Konge! Enig med utsagnet om at det er et bra spill. Masse muligheter. I motsetning til de andre spillene. Har noen en link til en infoside om det. hva er nytt etc. Endret 16. august 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Aoe 2 er konge da.. spes expanison.. noen snasne nye ting og oppgraderinger.. Gleder meg syyyyyyykt til 3 ern i november.. wow, kommer det da?? må nesten skaffe det da... Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Spelte faktisk Settlers med ein dud som kom å spørte alle om dei ville vera med.. Me spelte jæævlig lenge, sovna i stolen før geimen var ferdig.. Han der duden som spørte var ganske sur på meg da Edit: Du som spørte folk om å bli med på settlers på TG, heng du på Hardware sitt forum ? Endret 16. august 2004 av Denethor Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 skulle ønske han spurte meg. utrolig lenge siden jeg var med på en game som varte i flere timer. Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 siden du spørr etter strategi er vell sc et av de mest spilte? Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Vil tru Warcraft 3 var eit av dei mest spelte.. Sjølv om eg faktisk spelte ein kamp sc:bw, så spelte eg kanskje 50 wc3:tft.. Og det var stort miljø for wc3 der.. Trykka på random solo game, og fant nokon på TG, det var skoy :-) Edit: omhandler tg for dei som ikkje skjønte.. Endret 17. august 2004 av Denethor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå