Gå til innhold

Age of Empires på TG?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ingen som gidder å ha compo i et av de beste strategi spillene i mans minne da...

spiller selv age of kings en del, ganske mye faktisk. det er en av de spillene man kan bruke flere timer på. warcraft/starcraft er somregel over etter 10-20 minutter.

settlers er også en klar favoritt. dette er de beste strategispillene etter mine øyne siden det faktisk tar litt tid å spille dem.

de nyere age spillene har jeg ikke spilt, ikke mye ihvertfall....

har aldri likt dem noe særlig.

Lenke til kommentar
ingen som gidder å ha compo i et av de beste strategi spillene i mans minne da...

spiller selv age of kings en del, ganske mye faktisk. det er en av de spillene man kan bruke flere timer på. warcraft/starcraft er somregel over etter 10-20 minutter.

settlers er også en klar favoritt. dette er de beste strategispillene etter mine øyne siden det faktisk tar litt tid å spille dem.

de nyere age spillene har jeg ikke spilt, ikke mye ihvertfall....

har aldri likt dem noe særlig.

rektig!! age 2 er helt klart en vinner..

Lenke til kommentar
Aoe 2 er konge da.. spes expanison.. noen snasne nye ting og oppgraderinger.. Gleder meg syyyyyyykt til 3 ern i november..

Kommer 3'ern åltså?

Konge!

Enig med utsagnet om at det er et bra spill. Masse muligheter. I motsetning til de andre spillene.

Har noen en link til en infoside om det. hva er nytt etc.

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar

Spelte faktisk Settlers med ein dud som kom å spørte alle om dei ville vera med.. Me spelte jæævlig lenge, sovna i stolen før geimen var ferdig.. Han der duden som spørte var ganske sur på meg da :p

Edit: Du som spørte folk om å bli med på settlers på TG, heng du på Hardware sitt forum ?

Endret av Denethor
Lenke til kommentar

Vil tru Warcraft 3 var eit av dei mest spelte.. Sjølv om eg faktisk spelte ein kamp sc:bw, så spelte eg kanskje 50 wc3:tft..

Og det var stort miljø for wc3 der.. Trykka på random solo game, og fant nokon på TG, det var skoy :-)

Edit: omhandler tg for dei som ikkje skjønte..

Endret av Denethor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...