above Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hallo. Jeg skulle gjerne hatt en slik elektrisk greie som tar motoren opp ved å trykke på en knapp! Jeg vet ikke helt hva det heter Er det i så fall noen som vet hva det heter og hvem som selger dette? Eventuelt pris? Ps: Det er til en Mercury 45 hk 86 modell. Den er alt for tung å dra opp pluss at det er alt for tungvindt! veier 75 kg.. Takker for god hjelp på forhånd! Mvh Ostebu Lenke til kommentar
mariuski Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hei! det heter powertrim og er antagelig ikke å få tak i til din motor! for en som er litt "Reodor Felgen" så er selvfølgelig ingenting umulig! det tar bare litt tid, og koster somregel endel kroner! kontrollboks med powertrim-knapp ca 3500,- motor og trimsylinder fra 5-6000,-? MEN: man må jo finne noe som kan tilpasses og det kan ta mye tid. det kan jo ta endel tid å finne en brukt og rimelig motor med dine specs også men feks: [url="http://www.finn.no/finn/boat/object?id=4545844&sid=1534072710716626&pos=190&rub=9"]http://www.finn.no/finn/boat/object?id=454...6&pos=190&rub=9[/url] så går det litt fortere Lenke til kommentar
total Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det selges powertrim og tilt for montering til små utenbordsmotorer. som dette: Har du "båtguiden" så står det om slike innordninger i siste del. (har den ikke foran meg nå, men skal komme med oppdatering senere) Lenke til kommentar
above Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Tusen hjertelig takk for kjempe gode svar fra dere begge to Skal ta noen telefoner rundt om, om uliker priser og hva det vil koste for å få det montert til min motor Mvh Ostebu Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg vet at Seatronic.no har solgt en slik enhet for ettermontasje. Ring og hør med de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå